Zrekapitulujme si to. Slovensko získalo stovky miliónov z eurofondov na integrovanú dopravu.
Bohatší Európania nám teda prispeli zo svojho vrecka, aby sme sa my mohli vrátiť z osobných áut a preťažených ciest do modernej MHD. Teda aj do plánovaných vlakoelektričiek (tram-trainov).
Tie však po obyčajných koľajniciach jazdiť nemôžu.
Tak sa električkové trate prerobili za viac peňazí, aby to možné bolo.
Tram-train je však ťažší, dlhšie brzdí, takže kvôli oprávnenej obave o bezpečnosť cestnej premávky aj preferencii MHD na križovatkách museli pribudnúť semafory, ktoré predtým nikomu nechýbali.
Trate sa zmodernizovali, semafory osadili.
Semafory na Kuzmányho opäť zapli. Po kritike ich vypli ČítajteLen tie tram-trainy, kvôli ktorým sa to všetko robilo, tu asi nikdy jazdiť nebudú.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári