KOŠICE. Čo ak zlyhá platba za parkovanie cez SMS? Musíte si kúpiť lístok v automate. Ale čo keď vám príde potvrdenie o zaplatení namiesto o 20 sekúnd až po štyridsiatich minútach? A to dokonca dvakrát? Sťažujte sa. Možno aj vám peniaze vrátia.
Možno sa aj vám stala podobná situácia ako jednej našej čitateľke. Idete do mesta, zaparkujete, pošlete SMS na číslo 2200 s označením parkovacej zóny a poznávacím číslom auta a čakáte na potvrdzujúcu správu o zaplatení parkovného.
Rýchle, pohodlné, jednoduché.
Hodina za tri eurá
Ale čo ak nedostanete potvrdzujúcu SMS? Podľa platných pravidiel totiž ak do 20 sekúnd nedostanete potvrdenie o zaplatení, parkovanie uhradené nebolo.
Človek by v takom prípade mal ísť k najbližšiemu automatu a kúpiť si lístok.
Presne to sa stalo jednej našej čitateľke.
„Myslela som si, že som sa pomýlila, alebo že som poslala správu s nesprávne označenou parkovacou zónou, preto som poslala ešte jednu SMS. Ale ani potom mi v stanovenom čase neprišla správa s potvrdením úhrady parkovného,“ posťažovala sa naša čitateľka.
Problém však bol v tom, že po 40 minútach vodička dostala dve správy s potvrdením, že zaplatila 1,20 aj 1,80 eura.
Hodina parkovania v centre Košíc ju tak stála tri eurá.

Čo na to operátori?
Obrátili sme sa na spoločnosť EEI, ktorá v Košiciach systém parkovania prevádzkuje.
Lucia Chovanová nám v mene firmy odpovedala, že na ich strane bolo všetko v poriadku a problém zrejme nastal na strane mobilného operátora.
Tak sme teda oslovili aj operátora, ktorým bola v tomto prípade spoločnosť Telekom.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári