Korzár logo Korzár Košice
Pondelok, 23. júl, 2018 | Meniny má Oľga
Nájdete nás na webe

Koniar: Chceme prvoligový či štvrtoligový maratón?

Súčasný riaditeľ MMM privatizáciu odmieta, komercionalizáciu potvrdzuje.

Ilustračné.(Zdroj: KORZÁR/Judita Čermáková)

KOŠICE. Privatizáciu odmieta, komercionalizáciu potvrdzuje. Súčasný riaditeľ MMM Branislav Koniar mal k súčasnej polemike, ktorá sa rozvírila v prostredí Maratónskeho klubu Košice, rozhodne čo povedať.

Priestor sme poskytli aj človeku, ktorý je v súvislosti s Medzinárodným maratónom mieru v Košiciach v súčasnom období najviac v svetle reflektorov.

Dlhoročný riaditeľ MMM Branislav Koniar na slová aktivistu Labaša o jeho konflikte záujmov zareagoval pre náš denník takto:

„Za konflikt záujmov to rozhodne nepovažujem. V tejto polohe spolupracujeme už mnoho rokov. Upravuje to aj súčasná legislatíva, vrátane terajšieho zákona o športe. Koniec-koncov, ak by to skutočne konflikt bol, existujú legitímne nástroje na jeho odstránenie.“

Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: Ján Sudzina ostáva prezidentom

Bez komercie to nejde

Oveľa vážnejšie vyznievajú slová bývalého prezidenta MMK Štefana Daňa, ktorý súčasnú riadiacu zložku hnutia podozrieva z toho, že pod jej vedením dochádza k skrytej privatizácii a maratón už nebude skutočne v rukách Košičanov.

„Tieto vyjadrenie som už počul aj ja. V zásade platí, že ten kto si prečíta nové stanovy a všetky vyhlásenia, musí vidieť, že maratón chceme zachovať taký ako je. Netreba si mýliť rôzne pohľady a názory. Som zástancom neustálej postupnej profesionalizácie maratónu, pretože ten projekt je tak veľký, že sa nedá robiť na kolene. Tieto slová znejú úplne inak ako privatizácia. Tú rozhodne odmietam,“ ohradil sa k týmto tvrdeniam Koniar.

„Naopak, hodnotu podujatia sa snažíme dvíhať tak, aby bolo prvotriedne. K tomu aby sa v dnešnej dobe tak mohlo diať, musíme adekvátne pracovať so súčasnými marketingovými nástrojmi. Osemdesiat percent príjmov maratónu je dnes z komerčnej činnosti. Ide o sponzoring, štartovné poplatky a podobne. Pri dnešnej situácii na Slovensku sme na to odkázaní a inak to jednoducho nejde.“

Ako už aj z týchto jeho slov vyplýva, komercionalizácii MMM sa nielenže nebráni, ale považuje ju za nevyhnutnú.

„Nech sa pokojne každý opýta sám seba, či je zástancom prvotriedneho maratónu v Košiciach, alebo povedzme štvrtotriedneho. Ak považuje za správnu druhú možnosť, tak organizáciu môžeme pripraviť v úzkom kruhu po večeroch. Všetky vstupy do maratónu sú komerčného charakteru. Musíme platiť za sanitky, občerstvenie, zábrany pri trati. Takisto samozrejme usporiadateľom i samotným bežcom, preplácame im aj cestovné. Ja sa práve čudujem, že niekto si stále nevšimol to, že ak chceme hrať prvé husle – a my sme k tomu jednoducho predurčení históriou – tak nemáme právo servírovať nejaký odvar. Záväzok, ktorý sme zdedili je veľmi silný,“ rezolútne potvrdil svoje stanovisko v tejto oblasti B. Koniar.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 213
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 028
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 478
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 561
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 040
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 525
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 4 054
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 216
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 2 964
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 961

Neprehliadnite tiež

Tretiu ligu bude hrať 15 tímov. Ak nastúpia Spišiaci

Rožňava definitívne potvrdila koniec.

Tréner Prešova po prehre: Lipany nevyhrali zaslúžene

Bratský súboj Kraľovičovcov dopadol lepšie pre Slavomíra.

V prísne chránených územiach Tatier chcú nové zjazdovky a lanovky

Ďalšie stavby na Štrbskom Plese by si vyžiadali výruby aj iné zásahy.

Zmiznuté šteniatko priniesol naspäť do útulku páchateľ

Nad výhovorkou, prečo psíka ukradol, krúti hlavou aj šéfka útulku.

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Írsky expert: Saganovi po zmene systému nemá kto konkurovať

Podľa žurnalistu je Slovák najlepším cyklistom sveta.

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop