VÝCHOD. Po oznámení vlády o návrate cien vodného a stočného na úroveň roku 2016 sa na Východoslovenskú vodárenskú spoločnosť obracajú denne tisícky ľudí s otázkami. Pýtajú sa, čo vlastne majú robiť s faktúrami, ktoré im prišli poštou.
VVS informovala, že občania môžu aktuálne údaje o cenách, spôsobe uplatnenia ceny a spôsobe kategorizácie odberných miest do tarifných skupín nájsť aj v zákazníckej zóne na www.vodarne.eu.
Vyzýva odberateľov, aby ju v prípade akýchkoľvek nejasností kontaktovali aj prostredníctvom elektronickej pošty (zakaznik@vodarne.eu), písomne na adrese Komenského 50, 042 48 Košice alebo telefonicky. „Pracovníci call centier VVS, a.s. sú im k dispozícii v deviatich mestách na východnom Slovensku v čase od 7.00 – 17.00 hod.,“ informovala za VVS a.s. Monika Murová z agentúry Penelopa.
„Odberatelia si zároveň môžu zmeniť výšku zálohovej platby. Pokiaľ už uhradili zálohovú platbu, zohľadní sa im to v najbližšej vyúčtovacej faktúre.“
Ako uviedla, VVS informovala o zmene cien prostredníctvom SIPO lístkov. Pokiaľ dôjde k úprave legislatívy, bude VVS svojich zákazníkov podľa Murovej opäť informovať o zmenách a upraví ceny v súlade s novou legislatívou.

Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári