KOŠICE. Štvrtková razia v sídle spoločnosti Rapid Life mala okrem iného odhaliť zvláštne zaobchádzanie so sťažnosťami nespokojných klientov.
Denníku Korzár sa podarilo porozprávať sa s človekom, ktorý mal byť svedok udalostí za zatvorenými dverami v poisťovni Rapid Life potom, ako do firmy dorazila nútená správkyňa Irena Sopková so svojimi ľuďmi, sprevádzaná políciou.
Počas dvoch dní boli presúvané písomné materiály a výpočtová technika zo sídla poisťovne na Garbiarskej ulici do expozitúry Národnej banky Slovenska (NBS) v Košiciach.
Dôvod zásahu boli podľa NBS, ktorá nútenú správu zaviedla, opakované zistenia, že poisťovňa Rapid Life závažne ohrozuje práva klientov.
Niektorí začali spolupracovať
Podľa nášho zdroja bola atmosféra po príchode správkyne napätá.
Postupne sa však zamestnanci odvážili spolupracovať s ľuďmi mimo firmy viac, pričom počas celej akcie nedošlo k žiadnym zásadným incidentom.
„Keď zamestnanci poisťovne pochopili, čo sa deje a že ich šéfovia už nie sú šéfmi, začali sami vyzývať ľudí správkyne, aby sa pozreli na najproblémovejšie miesta vo firme,“ opísal dianie svedok.

Sťažnosti ako smeti?
Ako ďalej uvádza, medzi najzarážajúcejšie odhalenia mali patriť rozhádzané sťažnosti klientov na kope pod stolmi zamestnancov a po rohoch miestnosti.
„Niektoré boli rukou písané, čo svedčí o tom, že autori sťažností mohli byť starší klienti, ktorí sa nevedeli domôcť spravodlivosti. Tieto dokumenty neboli žiadnym spôsobom zadokumentované a založené,“ povedal svedok.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári