Korzár logo Korzár Košice
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Začali sa výpredaje, Košičania obsadili obchody

Predajcovia lákajú na zľavy, zákazníci sú opatrní.

Výpredaje. Ľudia zisťujú, čo by si ešte mohli kúpiť a na čom ušetriť.Výpredaje. Ľudia zisťujú, čo by si ešte mohli kúpiť a na čom ušetriť. (Zdroj: Korzár/Judita Čermáková)

KOŠICE. Vianoce skončili a pre obchodníkov sa začína boj zákazníkov výpredajovými cenami, ktoré sa pohybujú od 30 do 70 percent.

Nakupujúci pomaly obsadzujú obchodné centrá a zháňajú za lacnejší peniaz, čo nevyhnutne potrebujú.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcený darček bez problémov vrátili

Pred obchodom s elektronikou na ulici Pri prachárni síce úplne plné parkovisko nebolo, ale ako sme sa dozvedeli, ľudia prichádzajú postupne.

Prečítajte si tiež: V metropole Šariša si zákazníci výrazné zľavy nevšimli Čítajte 

Najviac ich očakávali k večeru.

Väčšinu sa zaujímali o zľavy na televízory.

Našli sa však aj takí, ktorí sa prišli zbaviť nepotrebného vianočného darčeka.

Skryť Vypnúť reklamu

„Pred sviatkami sme kúpili mobil, no ako sme neskôr zistili, nevyhovuje staršej osobe. Tak sme ho prišli vrátiť. Nemali sme s tým žiaden problém, peniaze nám vrátili,“ povedala nám zákazníčka.

Zľavy nenúkajú, lacní chcú byť celý rok

Plný bol aj obchod so športovým vybavením a oblečením.

Už na prvý pohľad však nelákal na žiadne zľavy.

„My sa na výpredaje nešpecializujeme. Filozofiou tohto obchodu je ponúkať celý rok tovar za výhodné ceny, nielen pred Vianocami či po nich,“ povedala nám predavačka.

Ľudia sa napriek tomu zameriavali prevažne na zimné oblečenie, korčule a lyžiarsku výbavu.

Deti si skúšali prilby i okuliare a otravovali rodičov, aby ich zobrali na lyžovačku.

Ľudia sa vyhýbajú návalom kliknutiami na internete

Obchodný dom Galéria je plný rôznych typov obchodov.

Skryť Vypnúť reklamu

Dolné parkovisko bolo plné do prasknutia, strešné ešte nejaké miesta na zaparkovanie ponúkalo.

„Aha, kúpila som pančuchové nohavice pre dcéru. Majú polovičnú zľavu, tak som jej zobrala tri. Cenu mám overenú, pretože som na niektoré z nich pozerala už v novembri,“ vysvetľuje pani Katarína.

S dcérou obišli takmer celý obchodný dom.

„Áno, všade sú lákavé nápisy o veľký zľavách, nie všade som však presvedčená, že kopírujú zľavu z pôvodnej ceny produktu. A to platí asi pre všetky obchodné domy v meste. Človek sa musí trochu orientovať a nekúpiť všetko, čo sa mu snažia obchodníci vnútiť. Manžel napríklad pozeral televízory pred Vianocami a v povianočných zľavách sú niektoré z nich aj pri vyše 30-percentnej zľave drahšie. No niekde sa dá nakúpiť dobre a človek ušetrí.“

Skryť Vypnúť reklamu

V súčasnosti je už počas povianočných výpredajov situácia v nákupných centrách pokojnejšia ako voľakedy.

Časť zákazníkov odlákali internetové obchody.

„Pravdaže, radšej si to objednám z domu, nemusím sa nikde tlačiť a ešte mi tovar aj privezú. Je to pohodlnejšie a menej otravné,“ poznamenal Pavol.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 31 625
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 29 520
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 019
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 277
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 414
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 981
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 635
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 799
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 491
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 892
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Obchod a nakupovanie

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Pribudlo 64 obetí Covid-19, zaočkovali 3 892 osôb.

9m
Pľúcny lekár Pavol Pobeha má v súčasnosti najviac práce s pacientmi s koronavírusom.

Ľudia majú dlhodobé následky.

10 h
Plagát nalepený v časti  Tinsley pripomína novoročné želanie namierené proti Slovkom.

Rodená Krompašanka Bibiana: Sme posudzovaní podľa neprispôsobivých.

10 h
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop