Ako jeden z problémových bodov novinárskej práce sa môže javiť komunikácia s hovorcami, ktorí zastupujú rôzne inštitúcie.
Tí vám občas napriek navonok uhladeným formuláciám vedia dať najavo, že v skutočnosti ich tie vaše témy nezaujímajú, akoby gro ich práce nespočívalo práve v zodpovedaní otázok.

A to nie preto, že to tak chce novinár, ale že tým informujú verejnosť.
O tomto vlastne hovorí aj moja najčerstvejšia skúsenosť. Vďaka nej som mala možnosť nahliadnuť do „útrob hovorcovej duše“.
Poslala som otázky jednej nemenovanej hovorkyni, od ktorej mi po niekoľkých hodinách prišla odpoveď. Jej znenie bolo krátke, ale o to výstižnejšie: „Ahoj, pozri pls, neexistuje uspokojujúca odpoveď na debilnú otázku.“
Adresátom som však nemala byť ja, ale nadriadený hovorkyne.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári