Korzár logo Korzár Košice

Primátor Polaček navštívil Triton, zostal zhrozený

Na kúpalisku sa zrejme opäť neokúpeme, alternatívou bol nižší štandard.

Primátor si pozrel aktuálny stav kúpaliska Triton.Primátor si pozrel aktuálny stav kúpaliska Triton. (Zdroj: Judita Čermáková)

KOŠICE. Primátor Košíc Jaroslav Polaček (nezávislý) si vo štvrtok popoludní v sprievode poslancov aj zástupcov mestských podnikov prezrel areál kúpaliska Triton.

To bolo naposledy v prevádzke v roku 2016 a dnes je v katastrofálnom stave.

Investície brzdia aj nevysporiadané pozemky.

Na mini rozbeh potrebujú státisíce

„Zaoberáme sa tým, ako spustiť prevádzku bazénov v tejto časti mesta. Žiaľ, tento areál je zdevastovaný, som nepríjemne prekvapený z toho, čo som tu videl,“ povedal nám primátor.

Doplnil, že jeho úmyslom bolo, aby sa mesto pokúsilo ešte toto leto dostať na Triton návštevníkov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Išlo by o kúpalisko nižšieho štandardu, určite nič veľkolepé. Žiaľ, prekážok je veľmi veľa. V pondelok sa budeme na porade primátora touto témou vážne zaoberať. Rozpočty, ktoré máme k dispozícii, hovoria, že ak by sme chceli toto kúpalisko sprevádzkovať bez toboganov, potrebovali by sme asi 300-tisíc eur. Tobogany by zhltli ďalších 200-tisíc. Je to veľa a keďže už máme apríl, musíme zvážiť, či takáto investícia má zmysel.“

Problematické pozemky

Podľa Polačeka je veľkým problémom fakt, že Triton zápasí s nevysporiadanými pozemkami.

Prečítajte si tiež: Triton sa rozpadol, no vinníka, ktorý to spôsobil, niet Čítajte 

Preto budú nasledujúce dni o úvahe, či rekonštruovať teraz, alebo sa pustiť do vysporiadania majetkov a hľadať zdroje na to, aby kúpalisko prešlo komplexnou rekonštrukciou.

Tá si však dnes, pri triezvom pohľade, vyžaduje investíciu okolo troch miliónov eur.

SkryťVypnúť reklamu

Preto vystáva otázka, či tento rok bude kúpalisko otvorené.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným Korzar.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5UUP na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  4. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  7. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  8. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Aplikácia Otvorené drevo potvrdzuje transparentnosť LESY SR
  4. Drevo pod kontrolou: Ako technológia RFID mení vývoz drevnej hmo
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  8. Private equity fondy menia budúcnosť rodinného podnikania
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu 13 020
  2. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom 7 784
  3. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 6 051
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom 4 353
  5. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 3 991
  6. Operácia očí je riešením pre každú profesiu 2 727
  7. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta 1 753
  8. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín 1 588
  1. Zuzana Valachovičová: Aj to sa stáva
  2. Vladimír Čuchran: Fosílie moci. Tento fejtón je mrazivým zrkadlom evolúcie na spiatočku.“
  3. Adam Ustupsky : Étos v kontexte doby ,a ako sa oslobodiť od lipnutia ?
  4. Monika Albertiová: Nie sme ovce. Každý jeden z nás je zodpovedný za stav tejto krajiny
  5. Martin Sukupčák: Ako jeden primátor "urbanizuje" mesto L. Mikuláš
  6. Aleksander Prętnicki: Vrchol
  7. Dávid Polák: „Free Palestine“? Fajn. Ale čo to presne znamená?
  8. Martin Krsak: Ľudia (nie vláda) by mali rozhodovať o vlastných hodnotách v zdravotníctve
  1. Ivan Čáni: Migaľ si svoje prvé a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou aj posledné volebné obdobie užíva „naplno“. 35 122
  2. Ivo Nesrovnal: Matúš, vďaka za pozvanie, ale pod toto sa nepodpíšem. Ad električka v Petržalke. 22 562
  3. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú. 10 454
  4. Matej Galo: Pán Fico, profitujete z ruského plynu? Len sa pýtam. 8 856
  5. Ľudmila Križanovská: Zlákal ju multilevel marketing. Prišla o peniaze, aj priateľov 8 078
  6. Juraj Kumičák: Atrapa 7 469
  7. Ľuboslava Šusteková: Chrumkavé sladkokyslé zavárané uhorky mojej babky 6 734
  8. Daniel Guľaš: Drony nad Moskvou: Úderný zásah do ruskej ekonomiky 6 585
  1. Marcel Rebro: Slováci dokážu závidieť polosirote rehabilitačný tábor a beznohému protézu
  2. Marcel Rebro: Kaliňákove tanky, Pearl Harbor a slovenský ministerský časostroj
  3. Marcel Rebro: Verím, že dobijeme dobrým ľuďom baterky
  4. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  5. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  6. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  7. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  8. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu