KOŠICE. Magistrát mesta si v polovici marca objednal platenú informačnú kampaň v súvislosti s opatreniami na zamedzenie šírenia koronavírusu.
Prebiehala v druhej polovici marca a obsahovala zverejnenie praktických informácií či PR rozhovor s primátorom Jaroslavom Polačekom (nezávislý).
Objednávka za takmer 10-tisíc eur je zverejnená na webovej stránke mesta.
Leták so základnými informáciami
Mestský poslanec Michal Djordjevič (nezávislý) to kritizuje, podľa neho ide o začiatok budúcej primátorovej kampane.
„Za informáciu o tom, že si máme umývať ruky, zaplatilo mesto 10 000 eur. V tej dobe už bežala v celoslovenských médiách aj v televíziách kampaň o tom, že ľudia majú nosiť rúška a dbať na zvýšenú hygienu. Celostranový leták s triviálnymi informáciami ako bojovať s koronavírusom, považujem za zbytočné vyhadzovanie peňazí. Tento leták hovorí o tom, že dbajte na pravidelné umývanie rúk. Toto učia v škôlke škôlkarov,“ vyčíta poslanec vedeniu mesta.
Akcentovali telefónne číslo
Radnica sa bráni tým, že chcela najmä zviditeľniť nové Call centrum.
„Kampaň pre mesto Košice od Košice:Dnes media vznikla za účelom okamžitého informovania čo najvyššieho množstva Košičanov. Hoci viaceré celoštátne a lokálne médiá komunikovali túto tému, len máloktoré z nich smerovali svoje oznamy k tomu, aby poskytli informácie zamerané priamo na pomoc obyvateľom mesta Košice. Takisto viaceré médiá nezverejnili kontakty na Call centrum a centrum pomoci mesta Košice, ktoré boli zriadené špeciálne na tento účel. Naše Call centrum vzniklo ako prvé na Slovensku a inšpirovalo mnohé ďalšie samosprávy, aby urobili podobný krok,“ argumentuje hovorca magistrátu Vladimír Fabian.
Práve operátori telefonického centra mesta dokázali podľa neho zabezpečiť relevantné informácie a odpovedať na rôzne otázky Košičanov.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári