KOŠICE. Keď sa bohatí podnikatelia rozhodli zviditeľniť svoje firmy na bilbordoch, verejnosť to prijala, akože pohoda, veď aj o tom je nastávajúci kapitalizmus.
A tak od 90. rokov máme obilbordované ulice a budovy sa rekvalifikovali na držiaky reklám.
Keďže všetko má svoju odozvu aj v nízkorozpočtovom vydaní, ani bežný človek to nevzdal a rozhodol sa veľkoplošne sa zviditeľniť za omnoho menej peňazí.
Zbehol do obchodu s farebnými sprejmi, neinštaloval žiadnu stenu, ale nejakú trápne jednofarebnú, (takých bolo vtedy dosť) ozvláštnil svojou tvorbou.
Tak vzniklo aj v Košiciach prvé grafity. Niektorými si sprejeri iba šíria svoje meno, či vlastne podpis, jedným cudzím slovom tag.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári