KOŠICE. Reklamný spot, ktorý sarkasticky poukazuje na to, že vo Vyhni v Ruskove si môžu turisti pripevniť po príchode z výletu na chladničku vlastnoručne vyrobenú magnetku, a nie tú „made in China“, je štvrtým z dielne Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus.
Počas júla zverejnili v rámci kampane Kraj sveta štyri videá.
Prvé dve predstavujú Turzovské jazerá a Jánošíkovu baštu, v predposlednom spote si východniar a stand-up komik Martin Hatala uťahuje v košickom kine Úsmev z nakupovania v preplnených obchodných domoch.
Negatívne reakcie zmizli
Videá kampane Kraj sveta nabádajú ľudí, aby sa vyhli gýčovým atrakciám či preplneným strediskám.

Na sociálnej sieti majú niekoľko desiatok tisíc pozretí, názory na ne líšia.
Pre niektorých je kampaň postavená na kritike iných subjektov za čiarou, iným jej sarkastický a humorný štýl vyhovuje.
Veľkí hráči v cestovnom ruchu ako Tatry Mountain Resorts a strediská Donovaly či Liptov však už na sociálnej sieti stíchli.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári