KOŠICE. Reklamný spot, ktorý sarkasticky poukazuje na to, že vo Vyhni v Ruskove si môžu turisti pripevniť po príchode z výletu na chladničku vlastnoručne vyrobenú magnetku, a nie tú „made in China“, je štvrtým z dielne Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus.
Počas júla zverejnili v rámci kampane Kraj sveta štyri videá.
Prvé dve predstavujú Turzovské jazerá a Jánošíkovu baštu, v predposlednom spote si východniar a stand-up komik Martin Hatala uťahuje v košickom kine Úsmev z nakupovania v preplnených obchodných domoch.
Negatívne reakcie zmizli
Videá kampane Kraj sveta nabádajú ľudí, aby sa vyhli gýčovým atrakciám či preplneným strediskám.
Provokatívnu kampaň Košického kraja kritizujú z Tatier, Liptova aj Donovál ČítajteNa sociálnej sieti majú niekoľko desiatok tisíc pozretí, názory na ne líšia.
Pre niektorých je kampaň postavená na kritike iných subjektov za čiarou, iným jej sarkastický a humorný štýl vyhovuje.
Veľkí hráči v cestovnom ruchu ako Tatry Mountain Resorts a strediská Donovaly či Liptov však už na sociálnej sieti stíchli.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári