KOŠICE. Počas posledných dní zaznela z viacerých častí Slovenska kritika na adresu Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus (KRT).
Dôvodom bola konfrontačná kampaň, ktorou sa snažila spropagovať menej známe lokality Košického kraja na úkor tradičných turistických destinácií.
Pozornosť verejnosti však môžu vzbudiť v niektorých prípadoch aj samotné zákazky k tvorbe videí, ktorých účelom je propagácia cestovného ruchu v regióne.
Na webe organizácie, na ktorej čele stojí ako predseda košický župan Rastislav Trnka (nezávislý), sme našli viacero zmlúv, ktoré súviseli s produkciou propagačných snímok.
Z nich sme si všimli tri, pri ktorých sa ceny výrazne rôznia.
Videá za 12-tisíc, divákov podstatne menej
V prvom prípade bola zákazka podpísaná v roku 2019 s firmou Xlpixel Media.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári