Korzár logo Korzár Košice
Utorok, 28. jún, 2022 | Meniny má Beáta

Košický dopravný podnik bude rekonštruovať električkové depo

Chce začať už tento mesiac.

Električkové depo DPMK na Bardejovskej ulici. Električkové depo DPMK na Bardejovskej ulici. (Zdroj: KORZÁR/Judita Čermáková)

KOŠICE. S rekonštrukciou električkového depa v areáli Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) na Bardejovskej ulici začnú v januári.

Informovala o tom hovorkyňa DPMK Vladimíra Petrušová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Rekonštrukcia pozostáva zo stavebných prác a obstarania jednotlivých technologických zariadení. Realizáciu projektu zabezpečia externí dodávatelia vybraní vo verejnom obstarávaní,“ uviedla s tým, že cieľom projektu je zabezpečiť pripravenosť areálu na zmenu vozového parku, a to v zmysle modernizácie koľajovej časti a súvisiacich technológií.

SkryťVypnúť reklamu

Súčasťou projektu je aj výstavba nového zastrešenia jestvujúceho odstavného koľajiska, haly dennej údržby a haly umývača.

Súvisiaci článok Rekonštrukcia električkového depa je o krok bližšie k realizácii Čítajte 

Prínosy rekonštrukcie

Projektom s názvom Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia – I. etapa sa má zvýšiť atraktivita a konkurencieschopnosť verejnej osobnej dopravy.

„Zásadne zlepší a skvalitní údržbu električiek,“ uvádza DPMK.

Profitmi majú byť zmodernizované priestory na údržbu, spoľahlivejšia prevádzka jednotlivých prevádzkových technológií a zníženie negatívneho vplyvu počasia na odstavené vozidlá.

„Košičania získajú komfortnejšiu a atraktívnejšiu dopravu z dôvodu kvalitnejšej údržby na moderných servisných zariadeniach,“ dodala Petrušová.

Modernizácia sa má realizovať za plnej prevádzky súčasného depa. Upozorňuje, že preto môže dôjsť k rôznym nepredvídateľným situáciám v organizácii dopravy. „Našou snahou bude minimalizovať dosah na cestujúcu verejnosť,“ doplnila.

SkryťVypnúť reklamu
Súvisiaci článok O obnovu električkového depa v Košiciach za 24 miliónov eur majú záujem stavební giganti Čítajte 

Celkové náklady: 23,47 milióna eur

Práce by mali trvať do konca roka 2023.

Projekt je spolufinancovaný Kohéznym fondom v rámci operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020 v spolupráci s Ministerstvom dopravy a výstavby SR.

Celkové oprávnené výdavky na realizáciu projektu predstavujú sumu 23,47 milióna eur.

Súvisiaci článok Už vlani malo byť hotové. Električkové depo sa predsa len bude modernizovať Čítajte 

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  2. Plyn v doprave môže byť medzičlánkom k nízkoemisnej budúcnosti
  3. Spacák na kozmetiku?
  4. Danube InGrid zvyšuje energetickú stabilitu aj v Bratislave
  5. IMMOFINANZ pokračuje v úspechoch nájomných zmlúv aj v roku 2022
  6. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete
  7. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  8. Nalaďte sa na svoje mladšie ja s rádiom Vlna
  1. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  2. Na západnom Slovensku napreduje modernizácia elektrickej sústavy
  3. Na západnom Slovensku napreduje modernizácia elektrickej sústavy
  4. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  5. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  6. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  7. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  8. Danube InGrid zvyšuje energetickú stabilitu aj v Bratislave
  1. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu 11 165
  2. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku 8 345
  3. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 5 885
  4. Toto sú výhody, ktoré majú prémioví predplatitelia na SME.sk 3 950
  5. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 736
  6. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME 3 135
  7. 91 kreslených správ o Slovensku, Ukrajine a celom svete 1 909
  8. ČSOB hľadá zamestnancov: Skvelá kampaň, chystajte životopis! 1 186

Blogy SME

  1. Irena Šimuneková: Trenčiansky luh a okolie
  2. Marek Brenčič: Ukrajine prajem, aby bežala úspešný maratón
  3. Vanda Tuchyňová: Svedectvo byváleho krajského predsedu OĽANO v Žiline
  4. Vladimír Krátky: Kam sa hrabe Wiener šniceľ na naše bryndzáky !
  5. Martina Paulenová: Narodeninový darček
  6. Janka Bittó Cigániková: Takto by sme nemocnice (nie len) z plánu obnovy riešili my
  7. Peter Maroncik: Kúpili sme záhradku
  8. Tomáš Bilik: Ako sa mesto (ne) rozvíja ?
  1. Soňa Bulbeck: Ako šklbú turistov inde... 10 453
  2. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku) 7 424
  3. Věra Tepličková: Igi zasa ukazuje figy alebo O tom, ako sa Edo unáhlil 5 891
  4. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 3 912
  5. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 519
  6. Post Bellum SK: Kocáb: Boli schopní aj tmu vydávať za dôkaz toho, že tam nie sú jadrové hlavice 3 435
  7. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 3 230
  8. Miroslav Lukáč: Kto je ešte dnes rusofil, potrebuje odbornú pomoc. 3 190
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Irena Šimuneková: Trenčiansky luh a okolie
  2. Marek Brenčič: Ukrajine prajem, aby bežala úspešný maratón
  3. Vanda Tuchyňová: Svedectvo byváleho krajského predsedu OĽANO v Žiline
  4. Vladimír Krátky: Kam sa hrabe Wiener šniceľ na naše bryndzáky !
  5. Martina Paulenová: Narodeninový darček
  6. Janka Bittó Cigániková: Takto by sme nemocnice (nie len) z plánu obnovy riešili my
  7. Peter Maroncik: Kúpili sme záhradku
  8. Tomáš Bilik: Ako sa mesto (ne) rozvíja ?
  1. Soňa Bulbeck: Ako šklbú turistov inde... 10 453
  2. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku) 7 424
  3. Věra Tepličková: Igi zasa ukazuje figy alebo O tom, ako sa Edo unáhlil 5 891
  4. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 3 912
  5. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 519
  6. Post Bellum SK: Kocáb: Boli schopní aj tmu vydávať za dôkaz toho, že tam nie sú jadrové hlavice 3 435
  7. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 3 230
  8. Miroslav Lukáč: Kto je ešte dnes rusofil, potrebuje odbornú pomoc. 3 190
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině

Už ste čítali?

SME.sk Minúta Najčítanejšie
SkryťZatvoriť reklamu