Korzár logo Korzár Košice

Člen komisie zo zmareného tendra na električky pre Košice: Spávam pokojne, mám čisté svedomie

Postup komisie nepovažuje za chybu.

Riaditeľ riadenia dopravy DPMK Roman Danko.Riaditeľ riadenia dopravy DPMK Roman Danko. (Zdroj: DPMK)

KOŠICE. V dokumentoch neúspešného tendra na dodávateľa nových električiek pre Košice je ako predseda hodnotiacej komisie uvedený riaditeľ riadenia dopravy DPMK Roman Danko.

Zverejnené boli až teraz v auguste, dovtedy nebolo zloženie komisie verejne známe.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Danko nerozumie, prečo bol takto uvádzaný, keď zákon o verejnom obstarávaní predsedu komisie ani nepozná a zvolávanie zasadnutí, ich otvorenie, vedenie i spísanie záverov zabezpečoval kolega z oddelenia verejného obstarávania podniku.

Súvisiaci článok Električkový tender: Polaček hovoril o babrákoch, v komisii bol i jeho človek Čítajte 

Presvedčili ho kolegovia nad výkresmi

Napriek námietkam Škody Transportation ako neúspešného uchádzača a opakovaným rozhodnutiam ÚVO, že poľská firma Pesa nesplnila súťažné podklady, aj on hlasoval namiesto jej vylúčenia za to, že skončila na prvom mieste.

SkryťVypnúť reklamu

„Kolegovia v komisii, zodpovední za prípravu technickej časti podkladov, ma pri prvom aj druhom rozhodnutí nad výkresmi od Pesy presvedčili a stotožnil som sa s tým, že Pesa splnila požiadavky. Pri treťom rozhodnutí som nebol,“ ozrejmil Danko Korzáru.

Až pri štvrtom rozhodovaní zrazu celá komisia zmenila názor, Pesu vylúčila a za úspešného uchádzača vyhodnotila Škodu. Prečo nastal takýto radikálny obrat aj u neho, dopravný riaditeľ vysvetlil takto:

Súvisiaci článok Súťaž na dodávku električiek do Košíc vyhrala poľská Pesa Čítajte 
Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným Korzar.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C95MD na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Ceny energií

Jadrová elektráreň Dukovany.

Do procesu s víťazom tendra zasahuje podľa Pavla celé Francúzsko.


TASR
Ilustračné foto.

Elektrina na burze v minulom týždni zdražela o 2,7 percenta.


TASR

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 888
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 414
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 147
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 264
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 577
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 069
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 918
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 615
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu