Korzár logo Korzár Košice

Rabovači kontajnerov zo Spiša zväčšili teritórium. Vraj siaha až do Bratislavy

Čo vyzbierajú, v osade neraz speňažia.

Miloš Ihnát a starosta Richnavy Ivan Dunka hľadajú riešenie neriešiteľného problému. Miloš Ihnát a starosta Richnavy Ivan Dunka hľadajú riešenie neriešiteľného problému. (Zdroj: MČ Ťahanovce)

KOŠICE, RICHNAVA. Ľudia žijúci v košických mestských častiach Sídlisko Ťahanovce a obec Ťahanovce sa dlhodobo sťažujú na vyberačov kontajnerov.

Prichádzajú vlakom z Richnavy (okres Gelnica), rabujú kontajnery a zanechávajú za sebou neporiadok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samosprávy tvrdia, že skupiny postupujú organizovane a dokonca majú podelené teritóriá.

Mestské časti vyšli nedávno do boja proti tomuto neduhu a zorganizovali stretnutie s políciou.

Výsledok vraj zatiaľ nebadať a obyvatelia sa naďalej potýkajú s odpadom, ktorý pracovníci mestských častí zbierajú na vlastné náklady.

SkryťVypnúť reklamu

Starosta Sídliska Ťahanovce a poslanec Košického samosprávneho kraja Miloš Ihnát (nezávislý) pred niekoľkými týždňami pripustil, že ide o ťažko riešiteľný problém.

„Chodievajú sem od Richnavy zo Spiša. Sú to občania, ktorí sú spôsobilí na právne úkony, teda sú aj zodpovední za svoje skutky. Nastúpia do vlaku, na ktorý peniaze majú, vystúpia na zastávke Ťahanovce obec a prejdú až na sídlisko. Vyberú odpad z kontajnerov, narobia bordel a vlakom sa s ním presunú opäť domov,“ vravel Ihnát.

Napriek tomu, že s políciou už rokoval, rozhodol sa, že vycestuje priamo do Richnavy a stretne sa s tamojším starostom.

Duo Miloš Ihnát a starosta Richnavy Ivan Dunka (Strana tolerancie a spolunažívania) problém spoločne rozpitvalo.

Je však hlbší, ako by sa na prvý pohľad zdalo.

SkryťVypnúť reklamu
Súvisiaci článok Rabujú kontajnery, odpad prevážajú vlakmi. Chcela vystúpiť, stopli ju dvere z obývačky Čítajte 

Po celom Slovensku

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným Korzar.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C95TU na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 627
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 128
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 131
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 246
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 214
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 899
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 725
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 562
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu