VÝCHODNÉ SLOVENSKO. Kampaň politikov na sociálnych sieťach vrcholí.
Užívateľom facebooku sa pravidelne zobrazujú sponzorované príspevky kandidátov do spojených volieb do samospráv obcí, miest a krajov.
Statusy majú rôzny obsah. Profily adeptov zobrazujú rôzne vizualizácie, zámery, prísľuby, čo pre voličov zmenia, ak ich zvolia.
Aktuálni politici, ktorí sa snažia obhájiť svoj post, sa zase prezentujú aj tým, koľko kilometrov ciest nechali opraviť, koľko cyklochodníkov a cyklotrás za ich pôsobenia vzniklo, aké procesy naštartovali a podobne.

Organizácia Transparency International Slovensko (TIS) zmapovala, koľko sú kandidáti na primátorov a županov ochotní zaplatiť za sebaprezentáciu na najpoužívanejšej sociálnej sieti na Slovensku.
Neziskovka pritom vychádzala z Knižnice reklám facebooku.
Vypočítala, že za posledných 90 dní minulo na sponzorované statusy na facebooku viac než 3000 eur až 29 adeptov.
TIS uviedla, že len statusy týchto politikov stáli za uplynulé tri mesiace vyše 176-tisíc eur, z toho pätinu naliali do reklám v poslednom týždni.
Absolútny rekordér
Prieskum neziskovky tiež ukázal, že v Košiciach sa kandidáti viac spoliehajú na facebook než v Bratislave.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári