VÝCHODNÉ SLOVENSKO. Dotácie na ružínsky tobogan, vyhliadkovú vežu a zipline na Šírave či farmársky zážitok na biofarme.
Jeden z mnohých príspevkov na sociálnej sieti, ktorým sa prezentuje Košický samosprávny kraj (KSK).
Krátko predtým si mohli jeho sledovatelia pozrieť, ako župan Rastislav Trnka (nezávislý) s folklórnym súborom stavia pred úradom máj.
Aj tieto PR výstupy sú výsledkom práce komunikačného a marketingového oddelenia košickej župy.
Aktuálne tam pracuje 15 zamestnancov a okrem nich ešte aj externisti. Je to výrazne viac ako v iných župách.
V Prešovskom samosprávnom kraji robí komunikáciu a marketing županovi Milanovi Majerskému (KDH) osem zamestnancov.
O jedného viac pracuje na týchto oddeleniach v Bratislavskom samosprávnom kraji pre župana Juraja Drobu (SaS).
Nové posily
Trnka po svojom opätovnom zvolení posilnil svoj komunikačný tím.
Od začiatku tohto roka na komunikačné a marketingové oddelenie nastúpili traja noví zamestnanci.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári