KOŠICE. Poriadne znechutený zostal zákazník Slovenského plynárenského priemyslu (SPP) Jakub, ktorý sa pred niekoľkými dňami vybral do zákazníckeho centra v Košiciach na Moldavskej ulici.
Prepis plynu sa uskutočnil v poriadku, pracovníčka mu však ponúkla produkt uhlíková stopka (množstvo emisií skleníkových plynov, ktoré osoby, domácnosti a organizácie vypúšťajú do ovzdušia).
Ide o službu, ktorú priniesol Slovenský plynárenský priemysel, aby mohol zákazníkom zminimalizovať ich uhlíkovú stopu.

Za „symbolický“ mesačný poplatok tak vie zákazník prispieť napríklad k vysádzaniu lesov v chránených oblastiach Slovenska.
Keďže služba nie je povinná, Jakub ju odmietol. Neskôr však s hrôzou zistil, že zmluvu podpísanú má.
Zákazník: Nič som nepodpísal
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári