ochotný obetovať čas, nervy i peniaze, aby sa domohol svojich práv. Pýtali sme sa:
- Čižmy na zimu, rozpadávali sa, zatekalo do nich. V obchode ma poslali preč, vraj poškodenie som zapríčinila ja nesprávnym používaním. Už som to neriešila, nechcelo sa mi zbytočne dlho naťahovať. Keby však išlo o tovar väčšej hodnoty, bola by som neodbytnejšia. Aj nabudúce budem reklamovať, keď nebudem spokojná.
Petra, brigádnička
- Kúpili sme vysávač za 1 200 Sk a predavač nás informoval, že raz za polrok treba vymeniť filter, ktorý dostať bežne v hypermarkete. Keď sme ho však chceli vymeniť, nikde sa nedal zohnať, vedel ho dodať jedine výrobca, ale za takmer tisíc korún! To bolo toľko peňazí, že sme to nechali tak a radšej sme sa rozhodli kúpiť nový vysávač.
Elena, dôchodkyňa
- Zatiaľ som nič nereklamovala. Mala som šťastie možno aj preto, že radšej kupujem drahšie veci, ale viem, že mi aspoň vydržia. No ak by sa mi raz niečo také stalo, jasné, že nefunkčný tovar pôjdem reklamovať. Poznám svoje práva a nenechala by som to len tak, veď som zaplatila svojimi peniazmi a dnes je každá koruna dôležitá.
Anna, predavačka
- Nič. Ale práve som bol riešiť, že karta v mobile nám končila v decembri, no aj za január nám poslali faktúru. Už dva roky robím v Taliansku, tam som nič nereklamoval. No keby som mal dôvod, nazlostím sa, idem do obchodu a keby šlo o veľa peňazí, nenechám sa odbiť. V krajnom prípade tam už nikdy nenakúpim.
Zámočník
- Ja som ešte nereklamoval. Ale manželka má stále s topánkami problémy, vždy sa jej odtrhne opätok a reklamuje to. Väčšinou je úspešná, opravia jej to alebo vrátia peniaze. Lenže problém je, že kým reklamáciu vybavia, nemá v čom chodiť, takže aj tak musíme kúpiť ďalšie topánky, a zas chce s opätkom, tak sa preto doma hádame.
Marián, zámočník
Autor: jav
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári