Korzár logo Korzár Košice

Najväčšia regionálna televízia TV Východ oživila bývalé priestory STV na Timonovej ulici

Chce byť spoločníkom pre ľudí, ktorí hľadajú informácie Všetkých východniarov, ktorí majú pocit, že pre niektoré média končí Slovensko pri Banskej

Chce byť spoločníkom pre ľudí, ktorí hľadajú informácie

Všetkých východniarov, ktorí majú pocit, že pre niektoré média končí Slovensko pri Banskej Bystrici, isto potešila správa, že na "ďalekom" východe našej republiky vznikla nová televízia. Televízia Východ, najväčšia regionálna televízia, rozšírila svoje pôsobenie z juhu východného Slovenska aj na Košice. Licenciu Programu TV Východ vlastní spoločnosť East Media, s.r.o.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

TV Východ vysiela súčastne v prešovskom a košickom kraji a v týchto dňoch ťažisko svojho pôsobenia presúva do nášho mesta. Znova teda ožijú priestory na Timonovej ulici, kde sa natočili stovky inscenácií a programov nakrúcaných v STV v časoch, keď košické televízne štúdio bolo dôstojnou súčasťou štátnej televízie, ale aj priestory, kde kedysi fungovala TV Global, ktorú "pohltila" väčšia komerčná televízia. Televízia Východ si kladie za cieľ byť spoločníkom pre ľudí, ktorí hľadajú informácie zo svojho bezprostredného okolia robiť pomocou zvuku a obrazu pre svojich divákov to, čo slovom robia pre svojich čitateľov regionálne printové médiá.

SkryťVypnúť reklamu

Väčšinu zo svojho vysielacieho času venuje TV Východ programom z vlastnej produkcie. Nad všetkým vyniká denne aktualizované dynamické spravodajstvo obsahovo rozdelené na regionálne, krajské a východoslovenské. Nechýbajú ani relácie magazínového typu, zábavné i poučné relácie a novinkou na televíznom trhu sú aj prenosy bohoslužieb.

"TV Východ vysiela v týchto dňoch pre viac ako 200 tisíc divákov," uviedol Vladimír Seman (na snímke vpravo), ktorý zabezpečuje plynulý presun a aj samotné vysielanie z Košíc. "Operatívnosť a flexibilitu nášho vysielania zaručujú aj naši pracovníci, ktorých sme vyberali z radov tých, ktorí dokážu pracovať s kamerou aj mikrofónom. V týchto dňoch nás je okolo päťdesiat. Samozrejme, vrátane technikov, grafikov a ďalších." Medzi novinky v programe bude patriť aj pravidelná relácia o košickom futbale. "Na realizácii tohto programu sme sa dohodli s manažérom futbalového tímu MFK Košice a je to skutočne veľmi čerstvé. Veríme, že to bude pre fanúšikov tohto športu atraktívne spestrenie programu."

SkryťVypnúť reklamu

Pri sledovaní už vysielaného programu a plánov do budúcna je ťažké vyhnúť sa finančnej otázke. K tomu sa nám vyjadril manažér pre marketing a publick relations Igor Schwarcz: "Sme nezávislá apolitická televízia. Nestojí za nami nikto, kto by nejakým spôsobom ´usmerňoval´ obsah nášho vysielania a za odmenu ho ´sponzoroval´. Nikto nemôže povedať, že TV Východ je ´jeho´ televíziou. Jej príjem plynie jedine z reklamy v rámci reklamných blokov a relácií," povedal I. Schwarcz.

TV Východ vysiela 24 hodín denne a jej program je možné sledovať aj na internete.

Jarmila REPOVSKÁ

Autor: Baran

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 960
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 583
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 763
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 590
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 282
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 025
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 615
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 096
  1. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  3. Peter Slamenik: Černák
  4. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  5. Ján Chomík: Blázni
  6. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  7. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  8. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 192
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 12 017
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 558
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 276
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 858
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 672
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 016
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 527
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  3. Peter Slamenik: Černák
  4. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  5. Ján Chomík: Blázni
  6. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  7. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  8. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 192
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 12 017
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 558
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 276
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 858
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 672
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 016
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 527
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu