zájazdu),
n charakteristika zájazdu (termín zájazdu a rozsah služieb zahrnutých v cene), pokiaľ katalóg obsahuje všetky tieto informácie, možno uviesť len odkaz na číslo zájazdu alebo na iné jeho označenie v katalógu,
n cena zájazdu vrátane harmonogramu platieb a výšky zálohy,
n lehota a spôsob uplatnenia nárokov zákazníka pri nedodržaní povinností cestovnej kancelárie (postup pri reklamácii),
n zmluvné pokuty (stornovacie podmienky a poplatky) pri odstúpení zákazníka od zmluvy,
n ubytovanie, jeho názov, polohu, kategóriu a triedu, stupeň vybavenosti a hlavné charakteristické znaky, ak je súčasťou zájazdu,
n druh, charakteristiku a kategóriu dopravného prostriedku,
n údaje o trase cesty, ak je súčasťou zájazdu doprava,
n spôsob a rozsah stravovania, ak je súčasťou pobytu,
n ďalšie platby za služby, ktoré nie sú v cene zájazdu,
n ak je uskutočnenie zájazdu podmienené určitým počtom účastníkov, treba to uviesť do zmluvy.
Autor: Čo by nemalo chýbať v zmluve
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári