náhradu škody.
BRATISLAVA. Keď cestovná kancelária zruší dovolenku viac ako dvadsať dní pred odchodom, má klient nárok na novú zmluvu s iným zájazdom, ktorý sa musí kvalitou vyrovnať zrušenému.
Ak ho cestovná kancelária nie je schopná ponúknuť, musí klientovi vrátiť peniaze. „Keby ich nevrátila, bezdôvodne by sa obohatila," povedala Soňa Černochová z Európskeho spotrebiteľského centra. To by malo súdnu dohru. Ak cestovná kancelária zruší zájazd menej ako dvadsať dní pred jeho začiatkom, klientovi musí vrátiť peniaze a okrem toho aj primeranú náhradu škody, ktorú mu to spôsobilo.
Napríklad to, že si v práci vybral dovolenku a prichádza o ňu bez toho, že by vycestoval. Alebo aj veci, ktoré si kúpil práve na účely dovolenky. Všetko treba doložiť dokladmi.
Autor: ľja
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári