PREDAJ SPREVÁDZAL CHAOS, NERVY, TLAČENICA
Veľký chaos, nechutná tlačenica, nespokojní fanúšikovia a šťavnaté výrazy z okraja slovnej zásoby na adresu vedenia HC Košice sprevádzali včerajší predaj lístkov na šiesty finálový zápas hokejovej extraligy s bratislavským Slovanom.
KOŠICE. Manažment klubu sa aj na základe predchádzajúcich nie príliš pozitívnych skúseností s inými predajnými miestami rozhodol, že sa niečo vyše 3 000 voľných lístkov na tento zápas bude predávať už len v Steel Aréne. Najväčší nedočkavci stáli v rade už od desiatej večer, čo bolo len 2 hodiny po skončení zápasu na Slovane. Ľudia mali so sebou deky, stôl, stoličky, pocit chladu im v noci pomáhali zahnať aj slivovica, víno a ďalšie alkoholické nápoje.
Všetko by bolo v poriadku, keby pred ôsmou ráno neprišli zamestnanci Steel Arény. Tí rozmiestnili pred pokladňami zátarasy, ktorými sa mal regulovať dav prichádzajúci k pokladniam. Rad, ktorý sa vlnil presne podľa inštrukcií pri pokladni, zrazu nahradil iný, kde cestu k obom pokladniam lemovali kovové zábrany. Tento zvláštny prístup organizátorov niesli fanúšikovia veľmi ťažko.
Fanúšikovia: Predaj zmenili na chaos
"Nespokojnosť je slabé slovo, oni to tu do******. Keď som sem prišiel večer, pri pokladni bola šípka s nápisom Smer prístupu a ľudia sa presne podľa toho zoradili do takého dvojstupu. Ráno tu nabehli ochrankári, dali sem tieto zátarasy a urobili z toho organizovaný chaos. A pozrite, aký je tu cirkus a psychiatria, tam sa hádajú, tu je to natlačené a to tu budeme stáť ešte aspoň dve hodiny, pokiaľ otvoria pokladne. Tak buď to tu malo byť od večera, alebo to mohli nechať tak, ako to bolo," povedal nám Roman a ďalší fanúšikovia stojaci okolo neho.
Paradoxne zábrany úplne nezabránili predbiehaniu ľudí nielen v oboch radoch, ale aj mimo nich. A keď sa o desiatej otvorili pokladne, tlačiaci sa ľudia sa ešte viac "zomkli". Ich utrpenie znásoboval aj pomerne pomalý predaj lístkov. Väčšina fanúšikov využila možnosť kúpiť si maximálny počet 5 ks lístkov, každý sa nám dušoval, že sú len pre rodinu alebo kamarátov...
"Nie som priekupník, nepotrebujeme zarábať na lístkoch," povedal nám študent Tomáš. "Som tu už odvčera kvôli Radovi Heclovi a jeho šplechom včera v telke, čo mal ako spolukomentátor. Tieto jeho reči pre Slovan ma naštartovali," pridal sa ďalší záujemca o lístky. Fanynka HC Antónia sa prišla postaviť do radu o pol piatej ráno. "Včera som bola našim fandiť v Bratislave, teraz chcem lístky aj na ďalší zápas. Ja permanentku síce mám, ale moji kamaráti potrebujú lístky, tak tu stojím aj za nich. A keď vyhráme, opäť pôjdem aj na rozhodujúci zápas na Slovan," naplánovala si.
Šéf Steel Arény: Všetko sme zvládli
Generálny manažér HC Košice Juraj Bakoš pripustil, že existujú isté rezervy v otázke predaja lístkov na ich zápasy, avšak spolu s vedením Steel Arény a Tickeportalom sa ich do nasledujúcej sezóny pokúsia vyriešiť. "Mrzí ma, že fanúšikovia boli nespokojní so spôsobom predaja lístkov, avšak klub s tým nemá vôbec nič spoločné. My len dávame informácie, kedy a s kým HC hrá a cenu vstupeniek, všetko ostatné je už záležitosť Steel Arény, resp. Ticketportalu. Verím tomu, že každý náš fanúšik dostal lístky."
Generálny manažér Steel Areny Igor Havrilla na ponosy fanúšikov reagoval takto: "My sme organizáciu predaja vstupeniek zvládli. O žiadnom ozname o smere prístupu k pokladniam neviem. Pre zvýšenie bezpečnosti sme tam dali aj vlastných SBS-károv a napokon aj tie zátarasy tam boli len pre bezpečnosť fanúšikov. Pri finále je logické, že nebudú uspokojení všetci záujemcovia. HC urobil voči ľuďom gesto a záujemcovia, ktorí si rad vystáli sa k lístkom dostali skôr, ako keby to išlo cez všetky predajné miesta Ticketportalu."
MARIÁN KIZEK
Autor: Spišská Nová Ves
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári