okolnosť. Napriek tomu mu to však treba otĺcť o hlavu, aby sa poučil.
Zástupkyňa výkonného riaditeľa pre prevádzku a bezpečnosť letiska Marta Horváthová najprv nechcela diskutovať o problémoch s odchodmi autobusu z letiska. Vraj už je to zbytočné, lebo od apríla budú zmeny. Odkázala ma na svoju sekretárku, ktorá odchody autobusov riešila s DPMK. Tá osobne odpovedala na moje otázky, ale žiadali autorizáciu rozhovoru a v jeho prepise potom Horváthová niektoré odpovede zmenila.
Vyhodila napríklad časti odpovedí, ktoré vyznievali tak, akoby niektoré autobusové spoje boli skôr pre pracovníkov zamestnaných a pôsobiacich na letisku, než pre cestujúcich z príletov. Sekretárka nevedela dostatočne vysvetliť, prečo niekedy nemôže mať autobus odchod o 15 minút neskôr, aby ho mohli stihnúť aj cestujúci z príletov, ktorí by mali záujem. Argumentovala napríklad v tom zmysle, že zamestnancom letiska je po skončení pracovného času nepríjemné čakať dlhšie ako 10 minút na autobus (ak by ten mal ešte čakať ďalších 10 minút na cestujúcich z príletu)...
Autobusy z letiska sú vraj slabo vyťažené cestujúcimi z príletov. Preto podľa letiska vlastne až tak nevadí, že ich nestíhajú. Nie sú však náhodou autobusy z letiska slabo vyťažené cestujúcimi z príletov práve preto, že ich nestíhajú? Veď komu sa chce čakať hodinu na ďalší autobus?! Jasné, že sa naň vykašle, vybaví si iný odvoz a nabudúce sa už o autobus vôbec nestará.
Ak letisko chce, môže si objednať pre zamestnancov vlastný autobus. MHD platená z daní nás všetkých je však pre každého. Aj pre toho, kto na letisko priletí. Nielen pre toho, komu tam práve padla...
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári