to bude ešte horšie. Kolónam sa nevyhnú a niekedy, najmä v špičke, sa treba vyzbrojiť silnou dávkou trpezlivosti a posúvať sa krokom dopredu.
KOŠICE. "Nevidím to až také problematické. Malé zdržanie sa začína vždy na prvej križovatke. V tomto prípade pri Steel Aréne v smere na Námestie osloboditeľov. Potom už na zelenú prejdete až na námestie, kde sa to opäť komplikuje, pretože je tam starý radič na svetelnej signalizácii. Ten nie je možné zosúladiť s križovatkou Moyzesova ani Palackého. Technicky sa nedá nastaviť. Jeho výmena bola naplánovaná už dávno, ale riešiť sa bude až pri výstavbe Auparku, čiže to nejaký čas ešte potrvá. Meniť ho teraz by bolo zbytočné," dozvedeli sme sa od Ing. Karola Iglódyho z Útvaru hlavného architekta mesta.
Ako dodal, je reálny predpoklad, že tak ako počas každej rekonštrukcie sa situácia ešte zhorší. Dostať dopravu z dvoch jazdných pruhov do jedného nemožno bez toho, aby sa nevytvárali kolóny. Až keď sa dokončí Aupark, je šanca na zlepšenie. Skomplikuje sa to v opačnom smere od Palackého.
"Ďalším problematickým bodom je križovatka s Toryskou. Tá sa bude rozširovať, ale až vtedy, keď sa bude stavať parkovací dom pri Steel Aréne. Bude to šikovnejšie riešenie, pribudnú odbočovacie pruhy a tiež je navrhnutá svetelná signalizácia. Tak je to naplánované. V budúcnosti aj mimoúrovňové kríženie, ale zatiaľ sú to len predstavy. Vieme, čo a ako, len nikto nevie za čo," dodal K. Iglódy.
Autor: pod
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári