pasažierom. Agendu opäť zverili advokátovi Petrovi Frajtovi, ktorý to pre DPMK robil pred príchodom OutClaimom.
"Výpoveď sme dali OutClaimu preto, že sme nemali dostatočný prehľad o stave vymáhania pohľadávok, ani adekvátny príjem. Navyše vzhľadom na hrozbu premlčania pohľadávok s ročnou lehotou na ich uplatnenie, ktoré OutClaim za rok s najväčšou pravdepodobnosťou nevyriešil, sme ich museli sami rýchlo začať dodatočne podávať na všeobecný súd. Najjednoduchším riešením bolo zveriť to pánovi Frajtovi, ktorý to predtým robil pre DPMK päť rokov," vysvetlil nový generálny riaditeľ a člen predstavenstva dopravného podniku Michal Tkáč (nominant KDH). Doplnil, že OutClaim zatiaľ na výpoveď nereagoval.
Podľa Tkáča výsledkom ročného pôsobenia OutClaimu bude možno až ročný niekoľkomiliónový sklz v príjmoch DPMK z vymáhaných pokút. Dodal však, že v nasledujúcich mesiacoch chcú na to získať ešte ďalších právnikov okrem Frajta, aby to šlo rýchlejšie.
Konateľ OutClaimu Vladislav Byrsa nám na naše otázky odpísal len stroho, že všetky zmluvné záväzky voči DPMK si plnili. "K skutočnosti, že zo strany DPMK došlo k obmedzeniu, resp. znemožneniu riadneho plnenia si zmluvných povinností, zaujme OutClaim zákonný postoj," reagoval na výpoveď Byrsa.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári