- Počul som, že sa majú zvyšovať ceny v MHD. Nie som síce tým nadšený, ale zrejme sa už tomu nevyhneme, tak nebudem nad tým lamentovať. Ak by som mohol odporučiť novému predstavenstvu, budem rád, ak by v MHD ponechali výhody pre zdravotne postihnutých občanov. Čo sa týka linkového vedenia, som maximálne spokojný a prihováram sa za to, aby žiadne zmeny nerobili. To súčasné aspoň mne osobne maximálne vyhovuje.
- V Košiciach som iba občas, takže služby MHD len zriedkekedy využívam. Ale podľa mojich skúseností z iných európskych miest môžem povedať, že košická MHD akoby nemala ani systém. Cítim sa tu ako v praveku. Ak nie ste miestni a vstúpite do autobusu, nemáte ani šajnu, kam ten autobus ide. Nikde nie je žiadna tabuľka s prehľadom zastávok a ani žiadne vysvetlivky k trase. Tak nech sa na toto zamerajú.
- My s priateľom väčšinou chodíme autom, ale keď už idem MHD, tak z toho máme "zážitky". Väčšinou chodíme autobusom č. 13 a neviem prečo, ale keď som tam ja, stále je tam veľa ľudí. Možno by pomohlo, keby ten autobus nešiel len raz za hodinu, ale častejšie, aby sme sa tam toľko netlačili. Takisto mi tam chýba aj klimatizácia, lebo najmä niektorí spoluobčania sa nie vždy umývajú, a potom sa vám zdvíha žalúdok.
Monika R., študentka
- Každý deň cestujem električkou do práce do U. S. Steelu a stále sa opakuje jedna vec, namiesto dvoch vozňov, ako chodili predtým, máme len jeden. Ide o pomerne dlhú trasu a využívajú ju aj študenti, nič iné ako tlačenicu v prostriedkoch MHD si nepamätám. O kultúre cestovania je zbytočné rozprávať, no s hustejším intervalom spoja by azda páni hore mohli niečo urobiť. A to už nehovorím, keď jeden náhodou vypadne.
- Mne sa nepáči, že u nás je to vždy naopak. V zime nie sú električky vykúrené, a keď už je v máji teplo, tak tam nielenže nie je klíma, ale ešte tam aj v máji kúria. Toto naozaj neviem pochopiť. A problém je aj v tom, že tie vozidlá vôbec nedodržujú cestovný poriadok a sem-tam aj vynechajú. A aj napriek tomu chcú zvyšovať cestovné? V poriadku, ale nech zvýšia aj kvalitu, lebo ináč s tým nesúhlasím.
Malvína Oláhová, strojníčka
- Nové prístroje na označovanie lístkov by mali byť aj vzadu, nechápem, prečo sú len pri predných dverách a v strede. Chodíme na internáty na Jedlíkovej a zrušili nám električku č. 5, chodí len v nedeľu večer. Tam je doprava teraz zlá, mali by sa na to kompetentní pozrieť. Ceny lístkov ma až tak netrápia, keďže mám mesačník, ale s kultúrou cestovania by bolo treba niečo urobiť. Bývalá 11-tka bola asi "najvoňavejšia" linka...
- Sú veľké výkyvy v tom, ako MHD jazdí. Niekededy dlho čakáte na jeden spoj a potom prídu dva naraz. Okrem toho tie intervaly sú oproti minulosti nejaké redšie, čo podľa mňa nie je správne. Ale zas na linkové vedenie sa nemôžem sťažovať, musím povedať, že to súčasné je vcelku dobré. Avšak s tou kultúrou cestovania to je dosť zlé, na to by sa mali v DPMK čo najskôr zamerať a aspoň sa posnažiť ju zlepšiť.
Eva, dôchodkyňa
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári