nahlásiť poruchu v dodávke elektriny do ich domácnosti či firmy 24 hodín denne na samostatnom telefónnom čísle.
"Sme prvým dodávateľom elektriny na Slovensku, ktorý prijíma hlásenia o poruchách na samostatnom a bezplatnom telefónnom čísle," hovorí obchodný riaditeľ VSE Miroslav Kulla.
Zriadenie Poruchovej služby VSE prinesie pre zákazníkov viacero výhod. Okrem toho, že telefonát na Poruchovú službu bude bezplatný, svoju požiadavku vyriešia vo veľmi krátkom čase. Pred spojením s operátorom budú prostredníctvom nahrávky informovaní o všetkých aktuálne nahlásených poruchách.
"Hlásenie porúch bolo doteraz prijímané na Linke VSE 0850 123 333. Vytvorením Poruchovej služby tak dôjde k zefektívneniu činnosti a odľahčeniu Linky VSE, ktorá slúži na vybavovanie požiadaviek zákazníkov spojených s odberom elektriny."
Od začiatku roka 2007 VSE pripravuje pre väčšie pohodlie zákazníkov aj úpravu otváracích hodín na deviatich Kontaktných miestach zákazníka (KMZ) a 8 Regionálnych zastúpeniach (RZ).
"Všetky KMZ a RZ budú otvorené denne od 8. do 16. hodiny. Výnimkou je streda keď budú otvorené do 17. hodiny a piatky, keď budú pracovníci VSE k dispozícii zákazníkom zo segmentov domácnosti a maloodber podnikatelia do 15.00 hod.," uzatvára M. Kulla.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári