riaditeľ Patrik Mozola. Poistencov oboch poisťovní je momentálne trištvrte milióna a chce získať ďalších. Mieni však predísť ich nekalému náboru, k čomu prispeje aj vypracovanie etického kódexu makléra. Medzi ďalšie ciele patrí vybudovanie silnej značky, zavádzanie nových produktov pre poistencov i zamestnávateľov, budovanie nových pobočiek a expozitúr či zníženie administratívy.
Zlúčená poisťovňa ponesie názov Dôvera a dostane úplne nové logo. Od januára sa začnú vydávať aj nové preukazy poistencov, no súčasných klientov sa zmena nijako nedotkne. Staré preukazy totiž ostanú v platnosti, vymieňať ich nebude potrebné.
Autor: jg
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári