pracovísk pri vybavení svojich náležitostí.
"Keďže mesiac máj bol súčasne termínom uhrádzania viacerých platieb, výraznú prevahu vo využití mali informačné pracoviská miestnych daní a miestnych poplatkov, ako aj podateľne a pokladne, ktoré využili občania na priamu úhradu, uprednostiac tak túto možnosť pred alternatívou úhrady šekovou poukážkou na poštách," informoval nás vedúci kancelárie Marián Krajňák.
O informácie z oblasti dopravy a komunikácií, správy mestského majetku, výstavby, životného prostredia, ako aj sociálnej oblasti, kultúry, školstva a legislatívy mesta bol záujem u viac ako troch stoviek Košičanov. Rovnaký počet občanov využil tiež možnosť osvedčení listín a podpisov, ako aj kopírovacie služby kancelárie.
"Súbežne s rozbehom činnosti bola na internetovej adrese mesta www.kosice.sk vytvorená podstránka Kancelárie prvého kontaktu s názvom 'Servis pre občanov'. Obsahuje okrem iného aj 47 aktuálnych typov žiadostí a formulárov, pre ktoré užívateľ internetu nemusí prísť osobne do kancelárie, ale má možnosť si ich jednotlivo podľa potreby vytlačiť a vyplnené zaslať poštou," dodal Krajňák.
Vedenie mestskej radnice majúc záujem o spokojnosť občanov, ako aj priebežné vybavovanie ich požiadaviek bez zbytočného čakania, prispôsobí pružnú štruktúru Kancelárie prvého kontaktu podľa potrieb a priamych požiadaviek obyvateľov. Už v krátkom čase bude tomu slúžiť anketová možnosť na vyjadrenie spokojnosti, nespokojnosti či pripomienok klientov, a to na každom z jedenástich obslužných pracovísk Kancelárie prvého kontaktu.
Autor: ren
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári