žena, stojaca v rade na zákazníckom centre SPP.
V centrále SPP na Moldavskej ulici bola včera hustá atmosféra. Nahnevaní ľudia hromadne prichádzali reklamovať faktúry.
"Len im dajte, takto nás okrádajú," zaznelo v pléne rozčúlených ľudí.
Po tom, čo ich začala fotografka Korzára fotiť, pribehol člen strážnej služby.
"Prečo tu fotíte, máte povolenie?" pýtal sa rázne.
Odpovedali sme mu teda, že ľudia majú problém, preto sme prišli zistiť, čo sa deje.
"Nemáte právo tu fotiť, to bude bloková pokuta," nedal sa uniformovaný muž, ktorý si zjavne plnil svoje pracovné povinnosti.
"Aká pokuta, veď to je zákaznícke centrum. Chodia tu ľudia, ktorým ste poslali zlé faktúry," odpovedáme a v tom čase sa ozývajú aj ľudia.
"To je vaša vina, že tu musíme chodiť. Ľudí okradnete a ešte nechcete, aby to každý vedel," znelo z radu čakajúcich.
Reagujú aj ďalší, ktorí si stihli svoje faktúry preštudovať.
"My máme ten istý problém. Teraz tu musíme stáť a handlovať sa o svoje peniaze," zakričali.
"To je cenový teror, čo tu na nás robia. Mám nedoplatok 885 korún, pritom len varíme na sporáku a aj ten má elektrickú rúru. Každý mesiac pritom zaplatím zálohovú platbu 240 Sk," hnevá sa Michal Sekerák.
Ľudia prišli reklamovať faktúry, ktoré sa nezakladajú na pravde. Všetci majú pocit, že SPP im dáva zvláštny vianočný darček.
"Došla mi v krátkom čase už druhá faktúra za plyn. Hoci som mala mať preplatok 5 709 korún, prišiel mi taký nedoplatok. Okamžite som tam volala, povedali, že majú problém so systémom," hovorí Júlia Tisková.
Nakoniec sa vo dverách objavila pracovníčka zákazníckeho centra, ktorá nám povedala, že sa k situácii vyjadrí jej nadriadený.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári