dohodnúť sa. Ak máte preplatok, pokojne si ho vyberte. V prípade, že vám plynárne nezarátali vaše zálohové platby, nemusíte nedoplatok zaplatiť.
Kontaktujte zákaznícke centrum na číslach 0850 111 363 (cena miestneho hovoru ST), 055/6492113-4, prípadne ho osobne navštívte na Moldavskej ulici č. 12 a reklamujte. Adresy a kontakty však nájdete aj priamo na faktúre. Máte nárok na okamžité zaslanie vašich peňazí naspäť a SPP je povinný vám ich zaslať. Sťažovať sa a reklamovať môžete aj e-mailom na adrese: mt.zckespp.sk.
Ak vám nechýbajú, jednoducho nezaplatíte nedoplatok a v januári vám SPP pošle (dúfajte) už správnu faktúru.
A ako zistíte, že vám nezarátali zálohové platby?
Prvým znamením je, samozrejme, nedoplatok. Následne si treba pozrieť faktúru, a ak sa v jej spodnej časti v kolónke "Úhradené" nachádza 0, prípadne číslo nižšie, ako je súčet vašich zálohových platieb za posledné dva mesiace, patríte k "vyvoleným", teda tým, ktorí dostali chybnú faktúru. O tom, koľko ste zaplatili v zálohových platbách, sa dozviete aj o čosi vyššie. Pozrite si kolónku "Prijaté platby" a budete vedieť, či SPP vaše peniaze eviduje.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári