plynu poslal zákazníkom chybné faktúry. Systém vraj nezarátal niektorým odberateľom jedenásteho zúčtovacieho cyklu zálohové platby za posledné dva mesiace. Na vine je systém. Kto ho však obsluhuje? Jasné, že ak sa zavádza niečo nové, môže sa stať (ale nemusí) aj chyba. Majú na ňu však doplatiť zas len tí, ktorí platia za plyn každý rok viac a viac? Prečo? A čo kompenzácie? Nestačí pokrčiť plecami. Keď v Londýne praskne vodovodné potrubie a dva dni netečie voda, tamojšia vodárenská spoločnosť vám ako poďakovanie za trpezlivosť a kompenzáciu za nepohodlie pošle šek so sprievodným listom. U nás sa asi zákazník niečoho takého nedočká, žiadajme však náhradu za nervy a stratený čas.
Asi by sa však ťažko uberalo z niekoľkomiliardových ziskov. Uvidíme, ako sa SPP zachová, či nepôjde o obyčajné pohŕdanie zákazníkom. Veď ak niekto urobí chybu a nedokáže okamžite zjednať jej nápravu, nezaslúži si nič iné, len nadávky. Prečo by mali ľudia, ktorí nič nespôsobili, telefonovať (za svoje peniaze) či merať cestu do zákazníckeho centra. Ešteže majú tú možnosť nesprávnu faktúru nezaplatiť. Otázne je, ako sa SPP zachová v prípade, že si niekto faktúru zle vysvetlí. Povie si, tá moja nie je správna a nezaplatí. Nezačne sa hon na líšku, ktorá, chudák, za nič nemôže? Pritom medveď (SPP), žijúci v prepychu, si môže dovoliť čokoľvek. Ale to sme už v živočíšnej ríši.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári