ktorej by boli aj lietadlá - dary z iných krajín, mnohí nechceli veriť, že sa to podarí. Keď však do Košíc na letisko priviezli z Česka stíhací stroj MiG-21 (prvý exemplár budúceho múzea), neskôr ukrajinskú medzikontinentálnu balistickú raketu Skalpel a postupne ďalšie stroje, Košičania mali radosť, že budú mať čosi, čo nemá nikto iný. Múzeum letectva sa stalo vyhľadávanou atrakciou celých rodín, fanúšikov lietania, histórie. O to väčšie bolo ich sklamanie, keď múzeum z dôvodu rekonštrukcie zatvorili. A preto, lebo od zatvorenia uplynul už dosť dlhý čas, pýtajú sa, dokedy ešte nebudú môcť vidieť stroje, na ktorých lietala celá bývalá špička československých vojenských i civilných pilotov. Vrátane prvého kozmonauta ČSSR Vladimíra Remka, prvého slovenského, Ivana Bellu, alebo pilotov slávnej košickej akrobatickej skupiny Biele albatrosy.
Ľudí už prestáva baviť počúvať stále dookola, že múzeum bude otvorené v júni, potom v auguste či septembri a stále sa nič nedeje. Nehovoriac o autobusoch plných turistov z Maďarska, Poľska, Ukrajiny, ktorí prídu na letisko, tam zistia, že sa môžu tak akurát otočiť a odísť. Peňazí na rekonštrukciu múzea má STM Košice, ako tvrdí jeho riaditeľ Eugen Labanič dosť, ľudí na prácu tiež. A tak sa Košičania právom pýtajú, dokedy si z nich ešte budú v súvislosti s múzeom letectva robiť srandu.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári