Čo hovoríte na manipuláciu s hlasmi v Mojsejovcoch?
Verejnosť podliehajúcu vplyvu elektronických masovokomunikačných prostriedkov a ich najnovšiemu fenoménu - reality šou, pobúrila najnovšia kauza okolo relácie Mojsejovci. SMS hlasy, ktoré svojim favoritom posielali televízni diváci boli nesprávne vyhodnotené, výsledky zmanipulované a šou sa bude vysielať "odznova". Čo na to Košičania?
Pavol Caban, vodič
"Mojsejovcov nesledujem, túto reláciu považujem za suterén kultúry. Vôbec nič mi to nedáva. Nevidel som zatiaľ ani jednu časť, je mi preto úplne ľahostajné, akým smerom sa to vyvíja. Keby aj hneď skončila, nič by sa nestalo. Škoda by to určite nebola."
Daniela B., študentka
"Takéto veci mali byť zabezpečené už skôr. Ako to, že sa na manipuláciu s hlasmi prišlo až teraz? Zrejme ide o marketingový ťah na zvýšenie sledovanosti. Haló okolo relácie upadlo a potrebovali zvíriť vodu. Podľa mňa sa ľudia teraz budú cítiť oklamaní, a už túto šou nebudú toľkí sledovať."
Lucia B., študentka
"Raz som SMS-ku do tejto relácie poslala a bola to aj moja posledná. Už im určite nepošlem. Podobne sklamane sa budú cítiť aj iní ľudia. Bolo to celé zavádzanie, Klamstvo. Už to rozhodne nebudem sledovať tak intenzívne, ako doteraz."
Miro Astrab, zamestnanec US Steel
"Neviem sa k tomu veľmi vyjadriť, lebo to nesledujem. Nepáči sa mi celá táto reality šou. Dokopy tam o nič nejde, nie je na čo pozerať. V prípade toho podvodu s hlasmi, čím viac SMS-siek, tým lepšie. Pre niekoho. Tí, ktorí chcú posielať, ich budú posielať aj napriek nejakým rečiam o manipulácii."
dôchodca
"Nič nie je tak, ako sa "oficiálne" predkladá verejnosti. Ktovie aké je zákulisie. Aj keď, čo bolo raz skamuflážované, to sa musí napraviť. Aby Markíza nezostala v hanbe, musí to všetko zopakovať. Mali si tieto záležitosti dopredu usledovať a nie teraz plátať, čo sa dá."
Katarína Rošková, kuchárka
"To sú dve strany mince. Aj zlá reklama je reklama. Ale táto šou nemá úroveň. Mali tu byť jasné pravidlá určené už na začiatku. Neviem, či to robili narýchlo, ale dačo tam určite nebude v poriadku, keď sa to uberá tam, kam sa to uberá. Sledujem to veľmi zriedkavo, ale mám z toho rozpačité pocity."
Juraj Fedorík, pracovník U.S. Steel
"Celá táto reality šou vyvoláva negatívne emócie, preto sa mi to celé nepáči. Ľudia si však ponadávajú a budú smskovať i naďalej. Z aféry by sa mala zodpovedať producentská firma, ktorá výrobu šou zabezpečuje. Je to odraz podnikateľského sektora, ktorý sa snaží zbohatnúť aj cez mŕtvoly."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári