exekvovaná v prospech Štátneho fondu rozvoja bývania, hoci disponuje už len jediným autom, stále zamestnáva dvoch šoférov.
Zmenu organizačnej štruktúry MČ zrušením jedného miesta (nadbytočného šoféra) navrhol poslanec Ľudovít Priester (nezávislý). "Z troch služobných áut exekútor dve zobral, ale na úrade ostali dvaja šoféri," argumentoval Priester.
Posledné auto (pick-up) je neexekvovateľné, lebo Furči slúži na prenesený výkon štátnej správy (rozvoz stravy dôchodcom a opatrovaným). Prvé dve vozidlá (Seaty Cordoba a Toledo) vzal exekútor už pred vyše mesiacom, no šofér, zabezpečujúci potreby miestneho úradu, ostal naďalej zamestnaný.
"Iniciatíva zrušiť miesto šoféra už mala vyjsť od vás, starosta! Veď zastupiteľstvo supluje úrad," zlostil sa Čurlej. Starosta Ladislav Lumtzer (nezávislý) sa zmohol len na: "Šofér je momentálne práceneschopný..."
Poslanec Emil Rendek (KDH) sa starostu pýtal: "Je pravda, že Furča stratila členstvo v ZMOS-e?"
Lumtzer odpovedal: "Kvôli exekúcii sme nemohli zaplatiť členské..."
Rendek sa pýtal ďalej: "A kto je za stav neplatenia členského zodpovedný?"
Na túto otázku už starosta neodpovedal.
Návrh zástupkyne starostu Moniky Smolkovej (Smer), aby v rámci šetrenia MČ požiadala Eurotel o zrušenie všetkých mobilov na úrade, neprešiel. A ako sme už písali, neprešiel ani návrh poslanca Eduarda Valkovského (SDKÚ), aby údajne v rámci šetrenia bola odvolaná Smolková.
Ak sa MČ nedohodne so Správou finančnej kontroly Košice na splátkach, Furči hrozí kvôli 34-miliónovému dlhu (výška vyčíslená k 30. 11. 2004) za dotáciu ministerstva výstavby druhá exekúcia.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári