následnom mohutnom náraze. Približne o 17.00 hod. vrazila do "čerpačky" striebristá Honda Jazz a zdemolovla sklenú výplň jednej z bočných stien. Aj keď havária vyzerala ozaj zle, veď po údere povolili aj niektoré kovové nosníky, našťastie sa nikomu nič nestalo - vodičke auta, ani žiadnemu z klientov či obsluhy stanice.
"Obišlo sa to bez zranení, vodička má škodu na aute okolo 50-tisíc korún, my sme ju ešte nestihli vyčísliť," povedala nám krátko po nehode pracovníčka pumpy, ktorá si neželala byť menovaná. Ako sme sa dozvedeli, k havárii došlo po tom, ako sa vodička hondy údajne snažila zabrániť zrážke s chodcom, strhla volant doprava a skončila vo veľkoplošných sklách, ktoré rozbila na márne kúsky.
"Naše škody by mali byť vyčíslené dnes, za šesť rokov, čo robím túto prácu, som čosi také ešte nezažila," uviedla vedúca "čerpačky" Klaudia Kočišková. "Ak by auto vrazilo do stojana pohonných hmôt a začalo horieť, asi by to tu vybuchlo."
Pri väčšine čerpacích staníc je štandard taký, že majú zásoby benzínu či nafty uskladnené v tankoch s obsahom 40-tisíc litrov. Zaujímalo nás, ako sú tieto pohonné hmoty chránené pred ohňom. Ak by sa totiž plamene dostali až k nim, výbuch by videli možno až v Prešove. O obetiach na životoch ani nehovoriac.
"Tanky, vyrobené zo špeciálneho materiálu, majú štyri plášte a sú uložené pod zemou. Prakticky teda nie je možné, aby sa ich obsah dostal do styku s ohňom, aj keby horelo priamo v areáli čerpačky," dodala K. Kočišková.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári