vybavil čipovú kartu. Čiastočne má síce DPMK pravdu v tom, že ľudia si mnohé vybavovačky nechávajú na poslednú chvíľu. Čo však môže povedať k tomu, že dlhočiznému čakaniu sa nevyhli ani tí, čo si chceli kartu už len dobiť? Aj to je chyba cestujúcich? Určite nie. Dobíjacích miest je v Košiciach pramizerne málo. A aj tam, kde sú, nefungujú minimálne do 17.30 h, ako to bolo prisľúbené. Ľudia sa nám v redakcii sťažovali, že hoci stoja v rade, keď sa príde zobrať tržba, príslušná mašinka sa vypne, a im neostane nič iné, len prísť a postaviť sa do radu na druhý deň.
Rozhorčené telefonáty v redakcii potvrdzujú, že ľudia sú veľmi, veľmi nespokojní. Prirovnávajú sa k vazalom, s ktorými si DPMK robí, čo chce, pretože v meste má monopol, a tak si diktuje svoje podmienky, ktorým sa musia cestujúci prispôsobiť. Nikoho pritom nezaujíma, aké sú to pre čakajúcich časové straty, ktoré mohli využiť úplne inak. Pritom s takýmto "cirkusom" musí rátať cestujúca verejnosť prakticky každý mesiac. Alebo aspoň v prvých, kým sa táto novinka naplno nerozbehne.
Na nedávnom mestskom zastupiteľstve poslankyňa MVDr. Anna Jenčová položila štatutárovi otázku, či DPMK zvládne situáciu a či by predsa len nebolo lepšie posunúť aspoň o mesiac platnosť klasických papierových mesačníkov. Dostala vtedy ubezpečenie, že sa ničoho netrebá báť. Mal pravdu. Pracovníci DPMK sa obávať nemusia, oni v radoch tri-štyri hodiny "nestepujú."
lia
Autor: Z cestujúcich vazali
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári