Korzár logo Korzár Košice

Hypermarket Tesco v Košiciach je vraj poslušné päťročné ´dieťa´, počúva a nevystrája

Riaditeľka hľadala sódu bikrabónu, moderátorka liter minerálky V Košiciach v poslednom období rastú veľké nákupné centrá ako huby po daždi, jedno z

Riaditeľka hľadala sódu bikrabónu, moderátorka liter minerálky

V Košiciach v poslednom období rastú veľké nákupné centrá ako huby po daždi, jedno z nich však oslávilo už 5. narodeniny. Uplynulý víkend patril v Hypermarkete Tesco oslavám, darčekom, prekvapeniam a spokojným zákazníkom. Tí si na svoje prišli počas vystúpení cowboyov, košických speváckych talentov a najmä speváčky Mishi. Nemohla chýbať ani veľká torta, ohňostroj a zaujímavé ceny pre zákazníkov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Riaditeľka Hypermarketu Tesco Monika Stropkayová si nedala pokaziť náladu ani zlým počasím. "Mali sme pripravené pódium pred hypermarketom, celý týždeň predsa bolo krásne počasie. Naštastie je naše obchodné centrum veľké, a tak nám nerobilo problémy presťahovať všetky podujatia dovnútra," povedala nám M. Stropkayová, ktorá je s päťročným ´dieťatkom´ nanajvýš spokojná. "Už je to odrastené dieťa, ktoré počúva a nevystrája. Som rada, že s nami prišlo oslavovať tak veľa našich zákazníkov." Na tých čakala možnosť získať poukážku v prípade, že urobia v priebehu dňa nákup za navyššiu sumu. "Ja by som si asi nakúpila veci do domácnosti. Možno novú kuchynskú linku či obývačkovú stenu. Ak by to však mali byť veci, ktoré sa vmestia do košíka, bol by plný ovocia a sladkostí. Tie majú radi moje deti aj ja." M. Stropkayová tvrdí, že sa narodila pre obchod a nakupovanie. Aj po 12-hodinovej pracovnej dobe, krorú strávi v hypermarkete, rada sa vyberie pomedzi regále na nákup. "Aj môj manžel rád nakupuje, takže sa kvôli dlhým nákupom nehádame. Takmer vždy viem, kam mám ísť tovar, ktorý potrebujem, hľadať, no minule som si nebola istá. Potrebovala sódu bikarbónu a takú vec človek kupuje len raz do roka. Veru som nevedela, kde ju mám hľadať."

SkryťVypnúť reklamu

Medzi regálmi sa občas stratí aj moderátorka rádia Východ Beatrice Szabóová, ktorá moderovala celý program. "Práve pred moderátorským vstupom som sa vybrala kúpiť si minerálku. Hľadala som litrové balenie jemne sýtenej a nenašla som. Tak som vzala pollitrové." Človeku sa pri narodeninách želá veľa zdravia a šťastia. Čo však zaželať obchodnému centru? "Jednoznačne veľa spokojných zákazníkov. Ja mám k nakupovaniu vzťah ako každá žena - keď sú peniažky, tak nakupujem veľa a rada. Otravuje ma chodenie z obchodu do obchodu a práve preto mi vyhovujú nákupné centrá. Tam mám všetko pod jednou strechou, nemusím sa ponáhľať a viem, že mi potraviny nezatvoria, kým si budem kupovať topánky." Najradšej B. Szabóová nakupuje vtedy, keď je poruke dobrá kamarátka a ochotní predavači, ktorí vedia poradiť. "Nikdy nechodím nakupovať sama. Na obchodných centrách mám rada to, že sa dá posedieť pri káve, oddýchnuť si v polovičke nakupovania a potom pokračovať. Neprekáža mi ani, keď je v obchode veľa ľudí, navyše - stále sa dá nájsť si čas, kedy sa pomedzi regále nemotá veľa ľudí. Ja som si takto nakúpila minulé Vianoce. Vybrala som sa do hypermarketu o jedenástej v noci, keď už pominul ten príšerný predvianočný stisk. Strávila som v obchode dve hodiny a pokojne som si nakúpila všetko, čo som potrebovala."

SkryťVypnúť reklamu

Pobehovanie po obchodoch a nakupovanie nevonia finalistovi tohtoročnej súťaže U.S. Steel Talent Night Martinovi Krauszovi. "Som typický chlap. Ak chcem niečo kúpiť sebe, som ochotný chodiť po obchodoch, ale iba krátko. Zvládnem maximálne tri predajne za sebou. Väčšinou presne viem, čo si chcem kúpiť, ak to nie je príliš drahé, tak kúpim a je po starostiach. Keď však po mne chce mama alebo priateľka, aby som ju sprevádzal po nákupoch a radil, ktoré šaty jej pristanú a ktoré nie... Z toho mám traumu," prezradil muzikant, ktorý najviac utráca na hudbu, kupuje si nové mikrofóny, kvalitnú techniku. "Ak by som mohol len tak utratiť peniaze, ktoré by mi ktosi vložil do rúk, určite by som neobišiel regál s cédečkami. Tam by som vedel utratiť poriadne veľa peňazí." To, že v hypermarketoch nájde všetko, čo potrebuje, mu maximálne vyhovuje.

SkryťVypnúť reklamu

Recept na to, ako prežiť nákupy s čo najmänšou ´ujmou na zdraví´, nám prezradila speváčka Misha. "Jednoznačne treba nakupovať hneď, ako otvoria obchod. Ak potrebujem niečo na seba, čakám už pred desiatou, kým otvoria. Vtedy tam zvyčajne ešte nikto nie je, predavačky sú oddýchnuté a ochotné. Treba sa čo najpohodlnejšie obliecť, neoblečiem si predsa rolák, ktorý po každom skúšaní budem musieť znovu ťahať cez hlavu," prezradila Misha. Nakupovanie oblečenia je pre ňu viac-menej povinnosťou. "Keďže sa často objavujem na rôznych vystúpeniach a v televíznych programoch, nemôžem prísť oblečená obyčajne a už vôbec nie dvakrát v tom istom. Novinári by ma roznosili po stránkach časopisov." Najväčšiu radosť jej robí nakupovanie dekoračných predmetov do svojho bratislavského bytíku, na veľké nákupy potravín chodí najradšej v noci. "Vtedy je v obchode málo ľudí a ja mám možnosť nakúpiť si bez toho, aby som počula, ako si ľudia šepkajú - aha Misha."

Dáša KIRAĽVARGOVÁ

Autor: Aký ste zákazník?

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 449
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 204
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 143
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 822
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 460
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 158
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 921
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 165
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu