siete zákazníckych centier. Tie budú ponúkať cestujúcim komplexné služby v osobnej preprave v širšom meradle a na lepšej technickej, personálnej a organizačnej úrovni ako doteraz, uviedol hovorca ZSSK Miloš Čikovský.
Zákaznícke centrá nahradia doteraz existujúce informačné kancelárie, ktoré boli určené na poskytovanie iba obmedzeného rozsahu služieb. V nových zákazníckych centrách sa tak budú poskytovať služby nielen železničnej prepravy, ale aj ďalších subjektov, napríklad zabezpečenie taxíka, leteniek,
ubytovanie v hoteloch, prípadne poskytovanie informácií regionálneho charakteru, či predaj vstupeniek na kultúrne, športové a spoločenské akcie.
K doteraz existujúcim centrám plánuje ZSSK v tomto roku otvoriť zákaznícke centrum okrem iných miest aj v Košiciach.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári