palubný lístok od leteckej spoločnosti SkyEurope boli sklamaní. Na druhej strane je pochopiteľné, že keď lietadlo má nejaký problém, tak v rámci bezpečnosti nemôže odletieť.
Potvrdil nám to aj hovorca SkyEurope Stanislav Šaling: "Je pravdou, že táto linka neodletela. Ale našej spoločnosti ide v prvom rade o bezpečnosť letu. Akýkoľvek dôvod, ktorý by mohol mať dopad na prevádzku sa prehodnocuje, a na zreteli máme vždy bezpečnosť. Nefunkčnosť letu môže spôsobiť počasie alebo technická porucha. V utorok to bola prevádzková porucha, ktorú naši technici odstraňovali. Z toho dôvodu lietadlo neodletelo."
Ako S. Šaling dodal, všetci pasažieri, ktorí mali lístok na tento let zakúpení, dostanú plnú náhradu letenky, alebo si môžu let prebookovať na iný do tej istej destinácie: "Všetko máme uvedené v prepravných podmienkách. Tie sú na našej internetovej stránke www.skyeurope.com. Vrátenie cestovného alebo prebookovanie letenky môžu žiadať buď na letisku v našom "čekine", alebo cez internet na našej stránke, alebo na telefonickom čísle, na ktorom si letenku rezervovali. Sme prepojení on-line, takže o cestujúcich, ktorí na tej linke mali letieť máme všetky potrebné údaje."
Podľa slov S. Šalinga je SkyEurope najväčší pravidelný letecký prepravca v Slovenskej republike a prvá nízkonákladová letecká spoločnosť v strednej Európe. "Od 1. januára sme urobili viac ako 1 700 letov. Keďže nikto na Slovensku nemá takúto prevádzku, môže sa zdať, že ak sa stane nejaká porucha, tak je najčastejšie na našich linkách. Nie je to však pravda, takéto veci sa stávajú a s porovnaním s inými spoločnostiami sú to bežné problémy, ktoré nevybočujú zo štandardu."
Podľa našich informácií od včera už všetky lety z Košíc do Prahy odleteli, ako aj ostatné pravidelné linky.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári