Korzár logo Korzár Košice
Sobota, 16. december, 2017 | Meniny má Albína
Pridajte si svoje mesto

Telekomunikácie urobili chybu, doplatí na to zákazník

Košice - Na kurióznu situáciu nás upozornila staršia čitateľka, ktorá sa k nám do redakcie prišla posťažovať na bizarný postup Slovenských

telekomunikácií. Tie jej omylom zaúčtovali dvakrát poplatok za prenájom telefónneho prístroja, ale aj keď chybu uznávajú, nič jej to nie je platné. Aby došlo k náprave, musí zase zacvakať len ona sama...

"Volala som na ich kontaktné číslo, kde mi potvrdili, že došlo k omylu. Peniaze mi však vrátia iba vtedy, ak o to požiadam písomne, alebo zájdem na Infotel a osobne podám sťažnosť. Tam sa však musím dopraviť električkou a za dve jazdy zaplatím ako dôchodca dvanásť korún. Inak by ma to stálo dvojnásobok, čo by prevyšovalo sumu, ktorú mi naúčtovali navyše - ide o osemnásť korún... No a ak by som mala podať sťažnosť písomne, vyšlo by ma to ešte viac - okrem cestovného, keďže na poštu sa musím nejako dostať, by som zaplatila osemkorunovú poštovú známku... Odhliadnuc od peňazí, mám zdravotné problémy, takže už len cesta k zastávke a vybavovanie sťažnosti by bolo pre mňa dosť zaťažujúce. Nechápem, prečo mi tých pätnásť korún jednoducho neodúčtujú v nasledujúcej faktúre," hovorí Košičanka Marta Ternová, ktorá by nad osemnástimi korunami mávla rukou, ako jej všetci radia, ale ide jej o princíp. Prečo by mal zákazník doplácať na chybu poskytovateľa nejakých služieb, alebo mu nechávať nejaký tringelt?

Slová pani Ternovej nám potvrdila aj pracovníčka na informačnej linke 0800 123 456. "Podľa všeobecných podmienok musí klient uplatniť reklamáciu buď písomne alebo osobne na ktorejkoľvek pobočke Infotelu. Po prešetrení reklamácie bude poplatok dotyčnej určite vrátený, ale telefonicky sťažnosť nemôžme prebrať," konštatovala informátorka.

Oslovili sme teda hovorcu Slovenských telekomunikácií Radoslava Bielku s otázkou, prečo nemožno vyriešiť reklamáciu tak, aby to zákazníčku nič nestálo. "Je nám veľmi ľúto, že k takejto situácii (dvakrát naúčtovaný poplatok za prenájom telefónneho prístroja) vôbec došlo, každopádne, zákazníčke môžeme poradiť iba to, aby buď osobne navštívila Infotel, kde s ňou náš zamestnanec ochotne spiše tlačivo o reklamácii, alebo nech pošle písomnú reklamáciu na adresu reklamácií uvedenú na svojom účte. Z hľadiska právnej istoty a ďalšieho dokazovania predmetnej reklamácie naša spoločnosť nemá inú možnosť ako overiť totožnosť zákazníka, ktorý podáva reklamáciu, písomným podaním. A to bez ohľadu na to, či ide o väčšiu alebo o malú sumu peňazí (ako v tomto konkrétnom prípade). Písomne podaná reklamácia je aj v záujme zákazníka a obsahuje okrem iného aj vlastnoručný podpis užívateľa, teda je to jedna z identifikácií užívateľa podávajúceho reklamáciu, ktorý svojím podpisom potvrdzuje obsah reklamácie. Po prijatí je písomná reklamácie riadne evidovaná a fyzicky archivovaná v zložke užívateľa. V prípade potreby je to jednoznačný doklad o tom kedy a kde podal zákazník reklamáciu a čo bolo jej obsahom," konštatoval R. Bielka.

Pani Ternová sa rozhodla, že si reklamáciu uplatňovať nebude - nestojí jej to za to. "Nech teda majú v Telekomunikáciách na kávu," dodáva sarkasticky.

Neprehliadnite tiež

Horskí záchranári pomáhali v Slovenskom raji

Turista si poranil dolnú končatinu v oblasti kolena.

V obrazoch: Voľné jazdy žien na Four Nationals Championships 2018

V Košiciach sa konajú medzinárodné majstrovstvá štyroch krajín v krasokorčuľovaní.

Do košického centra zavítalo ľadové kráľovstvo

Sochári z rôznych krajín predvádzajú svoje zručnosti.

Pri vianočnom strome sa podávala Anjelská kapustnica

Košičania jej kúpou prispeli na charitu.

Hladiny riek na východe stúpajú, hrozba povodní sa zvyšuje

Meteorológovia sledujú územie povodia Uhu, Bodrogu a Laborca.

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Hamšík vyrovnal gólový rekord Maradonu v drese Neapola

Marek Hamšík dal za Neapol 115 gólov.

KOMENTÁRE

Rok 1997: Zmrznutý Leo desil viac než elektrikár Mečiar

Moc stále držal v rukách Mečiar a z rodinných osláv sa stávali mory.

PLUS

Piekol macesy a mal baňu. Jeho slovenská továreň prežila dodnes

Maces kupujú hlavne ľudia s problémami s trávením.

Najčítanejšie na Košice Korzár


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Top First moment dovolenky na leto 2018
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  3. Vianočný bázar chalaňov
  4. Vianočné mecheche 2017
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  7. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  8. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  9. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  10. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 24 468
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 7 332
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 4 017
  4. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 3 370
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 470
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 474
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 390
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 337
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 273
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 999

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop