svoj klip môžu diváci nielen telefonicky cez auditextové čísla, ale už aj sms-správou. Ako prezradil Marcel Děkanovský, do marca by mala byť televízia aj v ponuke českých káblových operátorov. A čoskoro pribudne možnosť posielať textové správy, ktoré sa zobrazia počas vysielania klipu.
Na rozdiel od internetu však musia vulgárne, alebo rasistické odkazy cenzurovať aby neporušili zákon o vysielaní. "Ľudia si môžu vymieňať nielen názory na hudbu, ale trebárs aj na politiku. Toto by sa mohlo objaviť už do konca tohto týždňa," uviedol Marcel Děkanovský.
Ako tvrdí, interaktivitu Music Boxu chcú stále zvyšovať. "Sme najdemokratickejšia a najobjektívnejšia hudobná stanica. Hráme čo si ľudia zvolia. Keď máme za mesiac okolo stotisíc volaní, tak za rok je to vyše milióna hlasov. A keď niektorý klip dosiahne milión hlasov, je to potom absolútne objektívna známka popularity. A nevylučujem, že neoslovíme týchto najúspešnejších interpretov a vymyslíme akúsi "Grammy Music Box Slovensko". Veď keď má niekto milión hlasov, je to objektívnejšie ako 10 000 hlasov v Zlatom Sláviku. A je možné, že to urobíme raz za rok v Košiciach. Lebo tak ako sú hlavným mestom lokálnych televízií, teraz budú vďaka Music Boxu aj hlavným mestom pop-music," dodal Marcel Děkanovský.
Autor: hra
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári