- blízkosť trhov, na ktorých spoločnosť v posledných rokoch zažila veľkú expanziu
Nový závod prinesie spoločnosti výrobnú základňu blízko rýchlo rastúcich trhov. V šiestich stredoeurópskych krajinách (Chorvátsko, Maďarsko, Poľsko, Česko, Slovensko a Slovinsko) zvýšil PSA Peugeot Citroën svoj podiel na trhu z piatich percent v roku 1997 až na súčasných 12,7 percenta. Cieľom PSA Peugeot Citroën je, aby celková výroba vozidiel v roku 2006 bola vyše štyroch miliónov v porovnaní s minuloročnými 3 267 000 a 2,1 milióna v roku 1997.
Autor: jsv
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári