rozhodnutia je oneskorenie odoslania účtov za telekomunikačné služby zákazníkom, ktoré bolo spôsobené nepredpokladaným zdržaním pri spracovávaní účtov. Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme, uskutočňujeme kroky, aby sa výskyt podobného problému v budúcnosti eliminoval," dozvedeli sme sa od Dany Schrenkelovej z odboru externej komunikácie Slovenských telekomunikácií.
Vplyvom oneskorenia tak účty boli zasielané s dátumom splatnosti 26., 27., 28. alebo 29. novembra 2002. Na základe toho sa telekomunikácie rozhodli stanoviť pre všetky októbrové účty za telekomunikačné služby jednotný dátum splatnosti, a to piatok 29. novembra 2002. "Aby mohli ľudia svoje platby realizovať plynule, od stredy 27. novembra 2002 do utorka 3. decembra 2002 sa zvýši počet pracovníkov v zákazníckych miestach Infotel. Zároveň bude od stredy 27. novembra do utorka 3. decembra 2002 na vybraných zákazníckych miestach Infotel po celom Slovensku predĺžený pracovný čas o jednu hodinu."
Informácie o vzniknutej situácii a jej riešení poskytujú aj pracovníci Telefonického centra služieb zákazníkov na bezplatnom čísle 0800 123 456.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári