Chorvátska. Prominent predával zájazdy ako provízny predajca produktu v tomto prípade prešovskej cestovnej kancelárie Frankatour. Náš čitateľ však po tom, čo dcére nechodili pokyny na zájazd, začal zisťovať, čo je vo veci a prišiel na to, že Prominent síce na tento turnus vybral prostriedky od štyroch klientov z Košíc, ale organizátorovi zájazdu už tieto peniaze neposlal.
O vyjadrenie sme ešte vo štvrtok dopoludnia požiadali Františku Ferencovú z CK Frankatour. Uviedla, že bude ešte v priebehu dňa čakať na peniaze. Ak nedorazia, klienti majú smolu, do Chorvátska nepôjdu. Nestalo sa im totiž prvýkrát, že nedostali platbu od agentúry Prominent a nevidia dôvod, prečo by mali ďalej takúto situáciu akceptovať. "Ešte stále nám dlhujú platbu za predchádzajúci turnus. Podobné problémy sme mali s Prominentnom aj vlani a pred dvomi rokmi, vtedy však napokon svoje dlžoby uhradili," poznamenala.
Popoludní po šestnástej sme jej zatelefonovali opäť, aby sme sa opýtali, či peniažky prišli a ako sa teda vyrieši problém zneistených klientov. Informoval nás jej manžel. Povedal, že dvom klientom popoludní vrátil peniaze samotný spolumajiteľ agentúry Pavol Torma a za ostatných dvoch že už platbu odoslal. Pár klientov, ktorí vo štvrtok dostali svoje peniaze na ruku, teda v piatok odcestoval s tým, že zaplatí priamo prešovskej cestovke. Zvyšní dvaja si dovolenku rozmysleli, tým vráti peniaze prešovská cestovka.
O vysvetlenie situácie sme požiadali aj P. Tormu. "To, že niekto mešká s platbou, nie je nič zvláštne. Aj ja evidujem neuhradené záväzky iných cestoviek voči mne. Situácia sa vyriešila. Zvládli sme celú sezónu, je mi ľúto, že práve pri posledných klientoch nastal takýto rozruch."
To, že vo štvrtok bolo pracovisko agentúry na Štúrovej zatvorené, odôvodnil tým, že jeho spoločníčka, ktorá tam spolu s ním pracuje, skolabovala a on musel zariaďovať veci mimo kancelárie.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári