Magazíne NORA je určený hlavne ženám, ale všeličo zaujímavé sa v ňom dozvedia aj muži. "Pani Nora si povedala, že jej dlhoročné skúsenosti a poznatky by bola škoda nechať bez využitia a preto sa ich touto formou rozhodla poskytnúť verejnosti," prezradila nám o dôvode vstupu N. Mojsejovej do mediálnej oblasti zástupkyňa šéfredaktorky (ktorou je samotná podnikateľka) Jana Pischová. "Svoje zohral aj fakt, že je znechutená z obsahu väčšiny spoločenských magazínov a myslí si, že by to vedela robiť lepšie. Ak jej prvý rok vydávania mesačníka NORA potvrdí, že ho robí dobre, bude pokračovať. Ak nie, v decembri 2010 to zabalí..."
Obsah magazínu vraj bude tvoriť z každého rožka troška, ale niektorým oblastiam sa bude vydavateľka venovať v každom čísle. "V prvom rade to bude móda, keďže pani Nora nedávno predstavila svoju značku a otvorila butik," pokračuje J. Pischová. "Obsahom však nebude kopírovanie svetových trendov, ale propagovanie vlastného štýlu pani Nory, jej rád a nápadov, ako pomôcť ženám obliekať sa krajšie." Samozrejme, vydavateľka sa podelí aj o svoje skúsenosti s výberom topánok, kabeliek, šperkov či iných doplnkov. Mužom zas poradí, aký darček by žene urobil najväčšiu radosť. Pravda, ak majú hotovosť aspoň 10-tisíc eur...
Druhou oblasťou, ktorej sa chce pani Nora pravidelne venovať, je finančné a daňové poradenstvo. V príhovore v prvom vydaní síce priznala, že jej imidž špičkovej účtovníčky pokazilo niekoľko trestných stíhaní, verí však, že sa všetko vysvetlí a ona na tom po podaní žaloby na štát ešte dobre zarobí. V januárovom vydaní rozoberala tému "Ako platiť čo najmenšie dane", vo februárovom avizuje tému: "Ako bezpečne ´vyprať´ špinavé peniaze".
"Na stránkach magazínu plánuje pani Nora poskytovať ženám aj iné rady. Ako si udržať mladšieho muža, ako odnaučiť alkoholika od fľaše, prípadne ako aj v päťdesiatke vyzerať na šeťdesiat. Poradí tiež, ako si udržať štíhly pás, prezradí niekoľko svojich receptov a tiež dôvod, prečo je pre ženu dôležité mať pekný chrup. Keďže v médiách sa o jej manželstve popísalo veľa lží a poloprávd, je rozhodnutá poskytnúť verejnosti pravdivý a neskreslený pohľad na jej vzťah s Braňom." Vyvrátiť vraj chce špekulácie, že ona s ním žije len preto, že žiadny iný muž by ju nechcel a on s ňou zas preto, lebo iba pri nej nemusí nič robiť a predsa sa má ako prasa v žite.
Jedným z množstva rozdielov, ktorými sa N. Mojsejová rozhodla líšiť od iných magazínov, je nielen cena 99 centov za kus, ale aj minimum reklamy. Väčšina súčasných mesačníkov je totiž prešpikovaná reklamou tak, že ak by sa vylúčila, ubudla by viac než polovica obsahu. "Pani Nora vyčlenila reklame zo 100 strán iba 10, čím chce naplniť svoj zámer, ponúkať za málo peňazí veľa muziky," uzavrela J. Pischová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári