eho "comeback" zvedavé tisíce fanúšikov.
Ako nám prezradil Braňov manažér Roman Kusaj, keď začali o návrate do šoubiznisu uvažovať, netušili, čo za ošiaľ tým spôsobia. "Pôvodne sme mali v pláne zorganizovať šnúru koncertov. V mestách v menších baroch a na vidieku v 'kulturákoch'," spomína R. Kusaj. "Prvý koncert sme, ako inak, vyhradili pre Košice. Aby akcia, ak by to nevyšlo, neskončila hneď na úvod fiaskom, rezervovali sme si bar v centre pre asi 50 divákov. V rohu bolo malé pódium a za ním primerane veľké okno, aby Braňo mohol v prípade potreby rýchlo zmiznúť..."
Aké však bolo prekvapenie, Braňovo i jeho manažéra, keď sa po lístkoch na TicketPortali len tak zaprášilo. Polstovka sa vypredala za šesť minút. Ako R. Kusaj priznal, najprv si mysleli, že kvôli tomu, lebo stáli iba
20 centov. No nebol to pravý dôvod. "Okamžite sa na internete začali objavovať výzvy ďalších záujemcov, ktorí za lístky sľubovali horibilné sumy. Vraj sú Braňovi skalní fanúšikovia a jeho prvý koncert po rokoch si nechceli nechať ujsť. Nikto z majiteľov tých 50 lístkov sa ich však nechcel vzdať."
Reakcia na rastúci záujem fanúšikov na seba nenechala dlho čakať. "Košický koncert sme presunuli do telocvične Základnej školy na Watsonovej ulici a na internete pribudlo ďalších 200 vstupeniek. Keďže sa aj tie za štvrť hodiny vypredali, koncert sme presunuli do Infiniti arény. Aj tá však bola o hodinu vypredaná. Ostávalo už iba jedno riešenie. Presunúť koncert do Steel Arény. Po 7 528 lístkoch, koľko je kapacita pri koncertoch, sa síce za dva dni tiež len tak zaprášilo, no nič väčšie sme už napochytro nenašli."
Samotný koncert bola veľká šou. Po predkapele, ktorou bola nemecká legenda Scorpions, si obecenstvo mohutným skandovaním vyžiadalo Braňa. Svoj vstup na pódium odpálil hitom Nórika, ktorý potom musel na žiadosť rozvášneného davu na konci koncertu ešte dvakrát zopakovať. Medzi tým nevynechal staré hity ako Kamarátka plná fľaška, Nebudem dobrý, nebudem či Najlepší rocker som ja, ale aj nové hity V dome, Tatranské prostitútky alebo Rišo Raši nám sa páči. Najlepší výhľad a zvuk mali majitelia vstupeniek za 30 eur vpredu, ale ani tí vzadu za 10 eur neboli o nič ukrátení. Všetko, čo sa dialo na pódiu, prenášali tri veľkoplošné obrazovky. Dve priamo v aréne a jedna vonku, kde sa pred vchodom tiesnilo viac ako tritisíc fanúšikov, pre ktorých sa už lístky nezvýšili.
"Samozrejme, podobne ako v Košiciach sme koncerty z barov a 'kulturákov' premiestnili do veľkých hál aj v iných mestách," prezradil nám R. Kusaj. "A to nie je všetko. Po košickom megaúspechu sa nám ozvali viaceré nahrávacie spoločnosti. Braňovi ponúkli vydanie albumu The Best of Braňo s jeho najväčšími hitmi a tiež dévedečka so záznamom jeho koncertného turné. V pondelok ma zas čaká rokovanie s americkou agentúrou Dream Music, ktorá Braňovi ponúka spoločné turné po USA s Lady GaGa."
Ako stretnutie dopadne, budeme aktuálne informovať.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári