Korzár logo Korzár Košice
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Kraj a Košice prezentujú východ na výstave

Košický samosprávny kraj sa od včera do nedele prezentuje na najväčšom medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu na Slovensku ITF Slovakiatour v Bratislave.

KOŠICE. V spoločnej expozícii nechýbajú ani expozície Košice - EHMK 2013 a klaster Turizmus Košice. V rámci programu KSK Terra Incognita - Krajina nespoznaná sú zastúpené aj regióny Gemer, Dolný Zemplín a Spiš - Mikroregión Slovenský raj. Vďaka spoločnej prezentácii turistických možností si návštevníci vedia vytvoriť predstavu o viacdňovej návšteve kraja.

Reprezentanti z jednotlivých miest a obcí regiónov lákajú potenciálnych turistov aj cez žalúdok. Ponúkajú im tradičné jedlá ako gemerské placky, spišské a zemplínske kysnuté koláče, pohostia tokajským vínom a vínom z okolia Sobraniec. Podáva sa aj špeciálny miešaný nápoj Košické zlato. Návštevníkov víta typická historická postava spojená s prezentovaným krajom - gróf Andrássy s manželkou.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skryť Vypnúť reklamu

Cieľom programu Košického samosprávneho kraja v projekte EHMK Košice 2013 Terra Incognita je podpora duchovných a kultúrnych hodnôt, rozvoj kultúrneho cestovného ruchu prostredníctvom produktov a služieb na Gotickej, Vínnej a Železnej ceste.

„Napriek bohatému potenciálu vnímame potrebu oživovať produkty a služby kultúrneho cestovného ruchu, vytvárať a rozširovať ďalšie doplnkové služby, ktoré sú pre návštevníka dôležité pri rozhodovaní, či si dané miesto vyberie za cieľ návštevy. Hodnotu zážitku spokojného návštevníka nevytvára len informácia o pamiatke, dojem z prírodnej zaujímavosti, ale aj kvalita ostatných služieb,“ uviedla vedúca odboru kultúry a cestovného ruchu KSK Jana Kovácsová.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 31 569
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 29 420
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 989
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 278
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 387
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 021
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 640
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 798
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 489
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 898
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Takto by mohlo po rekonštrukcii vyzerať okolie Angels arény.
ROZHOVOR

Lekár: Zápal pľúc pri koronavíruse prebieha úplne inak

Ľudia majú dlhodobé následky.

Pľúcny lekár Pavol Pobeha má v súčasnosti najviac práce s pacientmi s koronavírusom.

No more Slovaks. Vylepené plagáty v Sheffielde rieši polícia

Rodená Krompašanka Bibiana: Sme posudzovaní podľa neprispôsobivých.

Plagát nalepený v časti  Tinsley pripomína novoročné želanie namierené proti Slovkom.

Na výtlky a kanál osadili značky. Vodiči ich zbadajú neskoro

Mesto Košice čaká na lepšie počasie a výrobu teplých asfaltových zmesí.

Prekážka na ceste niektorých vodičov prekvapí.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop